21 Ιουνίου 2018

Αλήθεια μιλούν αυτοί για καρναβάλια; Όταν συγκυβερνάς με τον Καμμένο δεν μπορείς να γελάς με Ψωμιάδη…

Γράφει η Σοφία Λουκέρη*

Βγήκαν από τα λαγούμια τους, οι επαγγελματίες και μη, γνωστοί και άγνωστοι, υποστηρικτές της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για να «τρολάρουν» τη Νέα Δημοκρατία με αφορμή την νέα διαφήμιση των πολυκαταστημάτων Jumbo με πρωταγωνιστή τον Παναγιώτη Ψωμιάδη.

Στη γνωστή πλέον στο πανελλήνιο διαφήμιση, ο πρώην Νομάρχης Θεσσαλονίκης, υποδύεται τον Ζορό με μουσικό χαλί τον ύμνο της Νέας Δημοκρατίας σε παραλλαγμένη «αποκριάτικη» έκδοση.

Χρήσιμο για την εξαγωγή συμπερασμάτων ή έστω δημιουργίας εναλλακτικών σεναρίων, είναι το ότι η διαφημιστική εταιρεία που «συνέλαβε» το concept της διαφήμισης και ανέλαβε την παραγωγή για λογαριασμό των Jumbo, είναι η ίδια που είχε επιμεληθεί τα προεκλογικά σποτ του Πάνου Καμμένου, με εκείνο όπου ο μικρός Αλέξης ήθελε την βοήθεια του κ. Πάνου για να κουμαντάρει το τρενάκι τότε να ξεχωρίζει.

Άσχετα από το αν η διαφήμιση είχε και πολιτική στόχευση, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι ήταν εξαιρετικά αποτελεσματική! Όλη η Ελλάδα μιλά για τα γνωστά πολυκαταστήματα και τον Ψωμιάδη και αυτό αρκεί για να θεωρείται μεγάλη επιτυχία για τους συντελεστές της.

Όσο για το αν ο Παναγιώτης Ψωμιάδης είχε το δικαίωμα να «παίξει» σε μια τέτοια διαφήμιση, ζούμε σε ελεύθερη χώρα και ο καθένας κάνει ότι θέλει αναλαμβάνοντας τις ευθύνες του. Είναι έμπειρος πολιτικός & επαγγελματίας και όσοι λένε ότι «διασύρθηκε» με την συγκεκριμένη διαφήμιση, αγνοούν την πορεία που έχει διαγράψει εδώ και δεκαετίες.

Δεν ήταν η πρώτη φορά άλλωστε που έκανε το Ζορό και δεν θα μου έκανε εντύπωση κάποιοι από αυτούςπου τον λοιδορούν, να έχουν υπάρξει στο παρελθόν ψηφοφόροι του, πελάτες της εμπορικής του επιχείρησης ή ακόμη και «αυλικοί» του κατά τη μακρά περίοδο της παντοδυναμίας του στη Μακεδονία.

Έκανε όμως κακό η συγκεκριμένη διαφήμιση στη Νέα Δημοκρατία όπως υποστηρίζουν οι φίλοι της συγκυβέρνησης;

Εμείς στη Νέα Δημοκρατία έχουμε και αντίληψη της ελεύθερης οικονομίας αλλά και χιούμορ που είναι ως γνωστόν προσόν σκεπτόμενων εγκεφάλων.

Αλήθεια, μπορεί να πειστεί κανείς πως το να συμμετάσχει ένα παλιό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας σε ένα διαφημιστικό σποτ επηρεάζει την γενική πολιτική κρίση οποιουδήποτε πολίτη;

Στα αλήθεια αυτοί που υποκριτικά έχουν κατακλύσει το διαδίκτυο με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για τον Ψωμιάδη, τον Μητσοτάκη και τη Νέα Δημοκρατία πιστεύουν ότι οι πολίτες που έχουν γονατίσει από τα χρέη ενδιαφέρονται για τέτοιου είδους προσεγγίσεις;

Το σημαντικότερο όμως, αλήθεια μιλούν αυτοί για καρναβάλια; Όταν συγκυβερνάς με τον Καμμένο δεν μπορείς να γελάς με Ψωμιάδη…

*Η Σοφία Λουκέρη είναι εκδότρια της εφημερίδας «ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ», Μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ, Οδοντίατρος & Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής Αθηνών 



Ο Νεοδημοκράτης
Μενού
Responsive Menu Clicked Image