Παρελθόν αποτελούν, από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης, τα «χάρτινα» εισιτήρια και κάρτες, που χρησιμοποιούσε το επιβατικό κοινό για τις μετακινήσεις του με τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα.
Περνώντας πλέον στην εποχή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, εμπνεύσεως του υπουργού Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, οι πολίτες καλούνται να «συμμορφωθούν» με τα νέα ήθη και έθιμα και να προσαρμοστούν στα καινούργια δεδομένα -δυστυχώς, δίχως να έχει προηγηθεί καμία ενημέρωση και προετοιμασία.
Όπως εύκολα μπορεί να διαπιστώσει κανείς, εάν είναι αρκετά «τολμηρός», ώστε να επιλέξει να μετακινηθεί με το μετρό σήμερα, Πέμπτη, το κοινό κάθε άλλο παρά εξοικειωμένο δείχνει με τη νέα κατάσταση. Πολλοί έρχονται με τα «χάρτινα» εισιτήριά τους ανά χείρας, ψάχνοντας να τα ακυρώσουν σε μηχανήματα που, πλέον, έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας. Εκεί, ρωτώντας άλλους «επίδοξους» επιβάτες, μαθαίνουν ότι θα πρέπει να τα ανταλλάξουν με το νέο ηλεκτρονικό προϊόν, ωστόσο ελάχιστοι γνωρίζουν πώς και πού μπορεί να γίνει αυτό.
Στον σταθμό του Ευαγγελισμού, συγκεκριμένα, όπου βρέθηκε νωρίτερα σήμερα το protothema.gr, στις ουρές των προηγούμενων ημερών για την έκδοση ηλεκτρονικής κάρτας, είχαν προστεθεί και νέες ουρές, αυτή τη φορά μπροστά από το μοναδικό (!) μηχάνημα έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων, που υπήρχε στον σταθμό. Άνδρες, γυναίκες, νέα παιδιά ή ηλικιωμένοι, Έλληνες και ξένοι -τουρίστες με τις αποσκευές τους, κυρίως- ήταν υποχρεωμένοι, είτε ήθελαν να κάνουν μια διαδρομή μόλις μίας στάσης (π.χ. Ευαγγελισμός – Σύνταγμα ή Ευαγγελισμός – Μέγαρο Μουσικής) είτε επιθυμούσαν να μεταβούν στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», να στηθούν στην ουρά και να περιμένουν υπομονετικά τη σειρά τους, για να βγάλουν ένα και μόνο εισιτήριο!