Σημαντική αύξηση κατέγραψε η επιβατική κίνηση της AEGEAN το εννεάμηνο του 2015, μεταφέροντας περισσότερους από 9 εκατ. επιβάτες, 17% περισσότερους σε σχέση με το 2014.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η θετική δυναμική που παρουσίασε η Aegean στην επιβατική κίνηση από τις αρχές του καλοκαιριού συνεχίσθηκε σε όλη την τουριστική περίοδο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου 2015.
Συνολικά, οι Aegean και Olympic Air μετέφεραν την περίοδο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου 2015, 4.267.754 εκατ. επιβάτες, 696 χιλ. περισσότερους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014, καταγράφοντας αύξηση 19%.
Συγκεκριμένα, το τρίμηνο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου 2015, η εταιρία μετέφερε στο δίκτυο εξωτερικού 2.358.122 επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 29% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2014. Η αύξηση αυτή αφορούσε και σε άλλες περιοχές εκτός φυσικά της Αθήνας, που είχε φέτος συνολικά θετική πορεία με κύρια συνεισφορά νέων προορισμών από την εταιρεία. Η θετική τάση συνεχίστηκε και το μήνα Σεπτέμβριο, όπου η κίνηση εξωτερικού παρουσίασε αύξηση + 28% με 709 χιλ. επιβάτες.
Ιδιαίτερα σημαντική για την στήριξη των μεγάλων τουριστικών περιοχών ήταν η αύξηση που παρουσίασε η εταιρεία στις βάσεις της Ρόδου και του Ηρακλείου. Tο τρίμηνο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου 2015, η εταιρεία παρουσίασε αύξηση στη βάση του Ηρακλείου 31% και 30% στη βάση της Ρόδου.
Επίσης , σύμφωνα με την Aegean, η κίνηση στο εσωτερικό αυξήθηκε 9%, έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2014 και παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό. Εντυπωσιακή ήταν και η αύξηση που επετεύχθη στις «άγονες» γραμμές το τρίμηνο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου, παρουσίασε αύξηση 22%, με μερικές από αυτές να έχουν ακόμη μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης.
Πάντως, ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean, Δημήτρης Γερογιάννης με δηλώσεις του ζητά μεταξύ άλλων άμεση παρέμβαση της Πολιτείας σε θέματα αεροναυτιλίας και αναβάθμισης των υποδομών ακόμη και των μικρών αεροδρομίων. «Το σύστημα είναι αυτοχρηματοδοτούμενο και η απόδοση των μικρών επενδύσεων που μπορούν να γίνουν γρήγορα θα έχει άμεσα και πολλαπλασιαστικά οφέλη», καταλήγει ο κ. Γερογιάννης.