Επίθεση στην κυβέρνηση την οποία κατηγορεί πως δείχνει προνομιακή μεταχείριση στον εκδότη και εργολάβο κ. Καλογρίτσα εξαπέλυσε η ΝΔ.
Σε ανακοίνωσή του το γραφείο Τύπου του κόμματος τονίζει πως “πριν στεγνώσει το μελάνι της αθλιότητας της εφημερίδας ¨Documento¨, ο εκδότης της και επίσημος εργολάβος λάσπης της κυβέρνησης, κ. Καλογρίτσας, πέρασε σήμερα από το ¨ταμείο¨ αναφορικά με το έργο του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος”.
Η ΝΔ κατηγορεί την κυβέρνηση πως “αφού κατέτμησαν το έργο του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, ο κ. Σπίρτζης, ως υπουργός και κουμπάρος του κ. Καλογρίτσα, τού ανέθεσε σήμερα την 4η κατά σειρά εργολαβία, ύψους 74.000.000 ευρώ”.
Η ΝΔ μάλιστα υπενθυμίζει πως ήδη η εταιρία του έχει πάρει και τα τρία προηγούμενα έργα συνολικού προϋπολογισμού 178.000.000 ευρώ, χωρίς το σημερινό. “Τσίπρας κερνάει και Καλογρίτσας πίνει” καταλήγει η ανακοίνωση της ΝΔ.
Επίσης, με ανακοίνωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της ΝΔ, Κώστας Καραμανλής, σχολιάζει με δηκτική διάθεση την ολοκλήρωση της δημοπράτησης του 4ου τμήματος του οδικού άξονα Πάτρα–Πύργος, όπου νικήτρια εταιρεία αναδείχθηκε η εταιρεία Τοξότης Α.Ε. συμφερόντων του κ. Χρήστου Καλογρίτσα.
Ο βουλευτής Σερρών αναφέρει «με αυτόν τον τρόπο, η εν λόγω εταιρεία ανέλαβε πλέον το 50% του συγκεκριμένου έργου, κάτι που ακυρώνει στην πράξη το βασικό επιχείρημα της Κυβέρνησης ότι η “κατάτμηση” έγινε για την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού»
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Οφείλουμε, κατ’ αρχάς, να συγχαρούμε την κατασκευαστική εταιρία “Τοξότης Α.Ε.”, που αναδείχθηκε, για άλλη μια φορά – τέταρτη κατά σειρά – μειοδότης σε εργολαβία του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος (τμήμα Βάρδα – Κυλλήνη).
Με αυτόν τον τρόπο, η εν λόγω εταιρεία ανέλαβε πλέον το 50% του συγκεκριμένου έργου, κάτι που ακυρώνει στην πράξη το βασικό επιχείρημα της Κυβέρνησης ότι η “κατάτμηση” έγινε για την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού.
Με την ευκαιρία, καλό είναι να θυμίσουμε πως:
-Μέχρι σήμερα, το αρμόδιο Υπουργείο δεν έχει προχωρήσει στην υπογραφή καμίας απολύτως σύμβασης, σε συνέχεια των τριών πρώτων δημοπρατήσεων
-Δεν έχει εξασφαλιστεί καμία απολύτως χρηματοδότηση του έργου
-Καταρρέει πλήρως το επιχείρημά τους ότι η “κατάτμηση” έγινε προκειμένου να μπορούν να συμμετάσχουν πολλές και μικρές κατασκευαστικές εταιρείες
Η “κατάτμηση” είναι μια πρακτική, η οποία οδηγεί σε καθυστέρηση των χρονοδιαγραμμάτων και σε αύξηση του τελικού κόστους του έργου και γι’αυτόν το λόγο δεν την επικροτεί και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έλαβε, το 2015, τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος με έτοιμη δημοπράτηση και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Δυστυχώς, εκείνοι επέλεξαν τη λογική των “κατατμήσεων”.
Θέλουμε ειλικρινά να ελπίζουμε πως, παρά τα συνεχή εμπόδια που προβάλλει η Κυβέρνηση, στην προσπάθειά της να ικανοποιήσει τους “ημετέρους”, το έργο αυτό κάποια στιγμή θα ολοκληρωθεί και δεν θα μείνει κι αυτό στα χαρτιά».