Το Tmall της Alibaba αποτελεί μια ηλεκτρονική αγορά για τους πωλητές προϊόντων λιανικής και προσφέρει υπηρεσίες πληρωμών, αλλά δεν πουλάει δικά του προϊόντα. Στο Tmall δραστηριοποιούνται, επίσης, και άλλες δυτικές εταιρείες λιανικής, όπως οι Asos, Burberry και Inditex (στην οποία ανήκει η Zara). Συνολικά, το Tmall φιλοξενεί σχεδόν τις μισές συναλλαγές λιανικής στην Κίνα.
Πέρυσι, η Amazon εγκαινίασε στο Tmall ένα κατάστημα για τους χρήστες του Kindle, ενώ έχει διαδiκτυακή παρουσία στην χώρα από το 2011.
Ένας εκπρόσωπος της Alibaba δήλωσε: «Καλωσορίζουμε την Amazon στο οικοσύστημα της Alibaba. Η παρουσία της θα διευρύνει περαιτέρω τις διαθέσιμες επιλογές προϊόντων και θα βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία των Κινέζων καταναλωτών στο Tmall.»
Ωστόσο, σε άλλους τομείς η Amazon και η Alibaba ανταγωνίζονται σκληρά η μία την άλλη.
Ο Yang Xiao, στέλεχος της εταιρείας παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου HC International, δήλωσε: «Η ηλεκτρονική αγορά της Κίνας αναπτύσσεται ταχύτατα και κανείς δεν θα ήθελε να μείνει απ’ έξω. Η Amazon θέλει να προσθέσει ένα επιπλέον κανάλι διανομής στην Κίνα.»
Αξίζει να αναφερθεί ότι το 2004 η Amazon εξαγόρασε την Joyo.com, μια εταιρεία λιανικής πώλησης βιβλίων, μουσικής και βίντεο, ενώ το 2011 μετονόμασε την ιστοσελίδα σε Amazon.cn.