«Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει δεσμευτεί για την ελευθερία της ναυσιπλοΐας και την ασφάλεια της ναυτιλίας στα στενά του Ορμούζ» επισημαίνει εκπρόσωπος του βρετανικού υπουργείου Εξωτερικών
Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Ιούλιο του 2019 και η Βρετανία αντιμετώπισε παρόμοια προβλήματα όταν τότε οι Φρουροί της Επανάστασης κατέλαβαν δύο βρετανικά πετρελαιοφόρα: το Stena Impero και το Mesdar. Το δεύτερο το άφησαν ελεύθερο σχεδόν άμεσα μετά από οδηγίες που πήραν από τις ιρανικές αρχές. Το Stena Impero όμως, αφού «ακολουθήθηκε η νόμιμη διαδικασία και ξεκίνησαν οι απαραίτητες έρευνες», σύμφωνα με τους Φρουρούς της Επανάστασης, κατασχέθηκε γιατί «δεν τηρούσε τους διεθνείς θαλάσσιους κανονισμούς».
Η Βρετανία όπως και άλλες δυτικές χώρες υποστήριζαν ότι η κατάσχεση του Stena Impero αποτελούσε αντίποινα για την κατάσχεση του ιρανικού υπερ-δεξαμενόπλοιου Grace 1 κοντά στο Γιβραλτάρ, 15 μέρες πριν. Οι Βρετανοί τότε κατηγόρησαν το Grace 1 ότι παραβίασε τις κυρώσεις της ΕΕ κατά της Συρίας.
Τελικά το Stena Impero απελευθερώθηκε δύο μήνες αργότερα, τον Σεπτέμβριο του 2019.
Την εποχή εκείνη, για να αποφευχθούν παρόμοια περιστατικά, το βρετανικό υπουργείο Άμυνας αποφάσισε να στείλει πλοία του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας τα οποία συνόδευαν τα υπό βρετανική σημαία δεξαμενόπλοια κατά τη διέλευσή τους από τα Στενά του Ορμούζ.