Η BMW, η γερμανική κατασκευάστρια πολυτελών αυτοκινήτων, ανακοίνωσε σήμερα πως οι πωλήσεις στην ομώνυμη μάρκα της αυξήθηκαν το Μάρτιο κατά 2,9% σε 201.352 οχήματα σε σχέση με τον ίδιο μήνα του περασμένου έτους, κυρίως λόγω ισχυρών πωλήσεων της Σειράς 2.
Οι πωλήσεις της BMW περιλαμβανομένων των MINI και Rolls-Royce, αλλά των μοτοσυκλετών της BMW, αυξήθηκαν κατά 3,5% σε 240.659 οχήματα.
«Ο Μάρτιος του 2016 ήταν ο καλύτερος μήνας στην ιστορία των πωλήσεων του ομίλου της BMW και είμαι ενθουσιασμένος που βλέπω ότι καινοτόμα γκάμα προϊόντων μας μάς δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνουμε συνεχιζόμενη, βιώσιμη και κερδοφόρα ανάπτυξη», τόνισε ο Ian Robertson, μέλος του συμβουλίου της εταιρίας και υπεύθυνος πωλήσεων και μάρκετινγκ.
«Σε παγκόσμιο επίπεδο, είμαι σίγουρος πως θα δούμε αυτή τη θετική τάση να συνεχίζεται μέσα στο έτος», πρόσθεσε σύμφωνα με το MarketWatch.
Aποστολή