Οικονομία

Αύξηση ΦΠΑ: Τι αντίκτυπο είχε στα προϊόντα του σούπερ μάρκετ το 2015

ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=Ly8xMC Οι τιμές θα ήταν στα επίπεδα του 2012, εάν δεν είχαν μεσολαβήσει οι αυξήσεις στον ΦΠΑ, επισημαίνει η έκθεση του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), η οποία παρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας της εξέλιξης των τιμών των προϊόντων του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (σουπερμάρκετ) στην Ελλάδα το 2015.

Αντισταθμιστικό μέσο για τον καταναλωτή αποτελούν οι προσφορές οι οποίες μειώνουν τις τιμές που πληρώνει, κατά 7%.

Η έρευνα Βασίζεται στα πρωτογενή δεδομένα που παρέχει το επίσημο παρατηρητήριο τιμών (www.e-prices.gr) της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή (Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού).

Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney

You may also like