Απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο του (ΕΦΚΑ), έπειτα από επανειλημμένες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το 1555, πραγματοποίησε ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Νότης Μηταράκης.
Ο κ. Μηταράκης συνομίλησε με υπαλλήλους οι οποίοι είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες, ενώ σε δηλώσεις του τόνισε ότι οι ελλείψεις του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης είναι τραγικές.
Ο Νότης Μηταράκης στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ/ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Οι δηλώσεις που έκανε ο Νότης Μηταράκης
Επειτα από την επίσκεψη, ο κ. Μηταράκης δήλωσε: «Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware. Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες. Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες», τόνισε ο κ. Μηταράκης.