Πεποίθηση του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι πως δεν βρισκόμαστε στα 90s και πως οι celebrities δεν κερδίζουν εκλογές ούτε προσελκύουν ψηφοφόρους.
Από την άλλη βλέπουμε τον Αλέξη Τσίπρα και το ΣΥΡΙΖΑ να ακολουθούν ακριβώς την αντίθετη τακτική και να έχουν μετατρέψει το ευρωψηφοδέλτιο τους σε πασαρέλα ε΄νω κατά παράδοση η αριστερά υποτίθεται ότι αντιτασσόταν σε αυτές τις πρακτικές.
Υποτίθεται ότι τα γνωστά πρόσωπα είχαν μικρή σημασία και ότι οι πολιτικές ήταν αυτές που μετρούσαν. Αντ’ αυτού, αυτό που βλέπουμε είναι η επιλογή των υποψηφίων να γίνεται με βάση την αναγνωρισιμότητα τους. Γι αυτό διάλεξαν κατά κύριο λόγο ανθρώπους που είχαν γνωστά επώνυμα ή είχαν κάνει καριέρα στη show business.
Αντίθετα, η Νέα Δημοκρατία δίνει έμφαση στην ουσία και όχι στην επικοινωνία. Οι υποψήφιοι ευρωβουλευτές προέρχονται από πολλούς και διαφορετικούς χώρους, συνδυάζουν την εμπειρία με την ανανέωση, καλύπτουν ένα ευρύ ηλικιακό φάσμα, και έχουν αναφορές σε όλη την Ελλάδα. Οι υποψήφιοι της Νέας Δημοκρατίας συγκεντρώνουν πολλές και διαφορετικές δεξιότητες, έχοντας διανύσει ο καθένας τη δική του επιτυχημένη επαγγελματική διαδρομή.
Και μην έχετε αμφιβολία ότι και η Νέα Δημοκρατία θα μπορούσε να επιλέξει celebrities.
To γεγονός ότι δεν το έκανε αντανακλά τη διαφορετική φιλοσοφία του Κυριάκου Μητσοτάκη για τις επικείμενες εκλογές.
Άλλωστε μην έχετε καμία αμφιβολία ότι ενόψει και της νίκη της, πολλοί είναι αυτοί που της χτύπησαν την πόρτα…