Ο υπουργός Άμυνας Πάνος Καμμένος έχει δηλώσει ότι πριν εξαφανιστεί από τα ραντάρ το μοιραίο αεροσκάφος έχασε περισσότερα από 20.000 πόδια σε υψόμετρο και πραγματοποίησε δύο απότομες στροφές, όμως η αιγυπτιακή πλευρά τώρα αμφισβητεί ανοιχτά αυτή την εκδοχή για τα τελευταία δραματικά λεπτά της πτήσης.
Διαφορετική εκδοχή από την Ελλάδα δίνει τώρα η Αίγυπτος όσον αφορά τα τελευταία δραματικά λεπτά της πτήσης της EgyptAir, που συνετρίβη τα ξημερώματα της Πέμπτης στη Μεσόγειο Θάλασσα, κι ενώ το μυστήριο γύρω από τα αίτια της τραγωδίας παραμένει άλυτο.
Την προηγούμενη εβδομάδα, ο υπουργός Άμυνας Πάνος Καμμένος δήλωσε ότι πριν εξαφανιστεί από τα ραντάρ το μοιραίο αεροσκάφος έχασε περισσότερα από 20.000 πόδια σε υψόμετρο και πραγματοποίησε δύο απότομες κινήσεις, μία στροφή 90 μοιρών και μία περιστροφή 360 μοιρών.
Η αιγυπτιακή πλευρά όμως ουσιαστικά διαψεύδει την ελληνική εκδοχή, με τον επικεφαλής της κρατικής υπηρεσίας για αεροπλοΐα, Εχάμπ Αζμί, να αμφισβητεί ανοιχτά ότι το αεροπλάνο έχασε υψόμετρο κι έκανε απότομες στροφές πριν χαθεί το σήμα του.
«Δεν υπήρξαν στροφές προς τα δεξιά ή τα αριστερά και [το αεροσκάφος] ήταν εντάξει όταν μπήκε στο [FIR] της Αιγύπτου, που έγινε ένα ή δύο λεπτά πριν εξαφανιστεί», είπε ο κ. Αζμί, μιλώντας στο Associated Press.
«Το γεγονός αυτό υποβαθμίζει αυτό που λένε οι Έλληνες για την απώλεια υψομέτρου από το αεροσκάφος πριν εξαφανιστεί από το ραντάρ», είπε ο αιγύπτιος αξιωματούχος.
Εν τω μεταξύ, συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό των δύο μαύρων κουτιών του Airbus, που πιστεύεται ότι βρίσκονται στο βυθό της Μεσογείου, μαζί με την αγνοούμενη άτρακτο.
Την Κυριακή η Αίγυπτος έστειλε στο σημείο των ερευνών ένα υποβρύχιο, το οποίο μπορεί να καταδύεται σε βάθη 3.000 μέτρων.