Πιο συγκεκριμένα, το 2015, μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για την αγορά, η Bosch Ελλάδας κατέγραψε θετικά μεγέθη, με τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 11,6%, σε σύγκριση με το 2014. Επιπρόσθετα, βάσει ενοποιημένων στοιχείων, το EBIT της εταιρείας κυμάνθηκε στο 4,6% ενώ τα κέρδη της προ φόρων ανήλθαν στα 778.840 ευρώ.Επιπλέον η Bosch Ελλάδας ανακοίνωσε τη συνεχή καταγραφή ανοδικών ρυθμών ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, επιτυγχάνοντας 12,6% αύξηση πωλήσεων το 1ο τετράμηνο του 2016.
Όσον αφορά του τζίρους ανά τμήμα , το τμήμα Ανταλλακτικών Αυτοκινήτου είχε μια συνολική αύξηση +6,8% συγκριτικά με πέρυσι, το τμήμα Βιομηχανικής Τεχνολογίας +22,6%, το τμήμα των Ηλεκτρικών Εργαλείων +12,3% , η Θέρμανση +21,4% ενώ τέλος τα Συστήματα Ασφαλείας κατέγραψαν αύξηση +5,8%.
Ο κ. Ιωάννης Κάπρας, Διευθύνων Σύμβουλος της BoschΕλλάδας, δήλωσε σχετικά : «Το 2015 ήταν μια περιπετειώδης χρονιά. Είχαμε δύο φορές εκλογές , δημοψήφισμα, capitalcontrols.Πάραυτα, μέσα σε αυτό το μακροοικονομικό περιβάλλον κάποιες επιχειρήσεις μπόρεσαν να αναπτυχθούν. Σε αυτές ανήκει και η Bosch Ελλάδας. Στόχος μας για το 2016 είναι να συνεχίσουμε την αναπτυξιακή μας πορεία, προσφέροντας καινοτόμες ασφαλείς και ποιοτικές λύσεις φιλικές προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον,αλλά και προσφέροντας ουσιαστικό κοινωνικό έργο».
Η Εταιρεία απασχολεί σήμερα 67 εργαζόμενους και προωθεί συστηματικά την εκ των έσω ανάπτυξή τους, δίνοντάς τους την ευκαιρία να αναπτύξουν την καριέρα τους μέσα στην εταιρεία.
Παράλληλα η Εταιρεία υποστηρίζει σταθερά τη νεανική επιχειρηματικότητα και τη νεανική απασχόληση ενώ στόχος της είναι να καταπολεμήσει το έντονα ανησυχητικό φαινόμενο τoυ “Brain drain”. Στο πλαίσιο αυτό η BoschEλλάδας διοργανώνει ημερίδες επαγγελματικού προσανατολισμού και συμβουλευτικής σταδιοδρομίας(Βackstage@Bosch), επενδύει σε πρωτοβουλίες που συνδέονται με την καινοτομία (FormulaStudent ,TedxEvents), ενισχύει την έρευνα στα πανεπιστήμια με τη δωρεά ενός kitανάπτυξης εφαρμογών ΙοΤ (XDK) καιτέλος συμμετέχει σε εκδηλώσεις σύνδεσης του ακαδημαϊκού με τον επιχειρηματικό κόσμο (Careerfair, Jobfair, Jobpair), ενημερώνοντας και παρέχοντας ευκαιρίες πρακτικής άσκησης. Στόχος της Εταιρείας για το 2016, πέραν της συνέχισης του επιτυχημένου προγράμματος Πρακτικής, είναι η ενημέρωση πλέον και των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις ανάγκες της αγοράς και τις ευκαιρίες επαγγελματικής σταδιοδρομίας, ούτως ώστε να είναι όσο το δυνατόν καλύτερα προπονημένοι για το μέλλον!
Η Bosch Eλλάδας ανέπτυξε το 2015 πρωτοβουλίες που συνάδουν απόλυτα με τον έντονο κοινωνικό της χαρακτήρα :
– το «Συλλέγω & Προσφέρω» που είχε να κάνει με την συγκομιδή ελιών των ελαιόδεντρων της εταιρείας από τους ίδιους τους εργαζόμενους και την δωρεά του ελαιόλαδου που παρήχθη σε ευπαθείς κοινωνικά ομάδες.
– τη συμμετοχή στο «Race for the Cure» για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού.
– τη διοργάνωση Χριστουγεννιάτικου Bazaar σε συνεργασία με το “Make a Wish”.
– τη διοργάνωση 5 εκπαιδευτικών σεμιναρίων για πυροσβέστες με αντικείμενο τον ασφαλή απεγκλωβισμό των επιβατών σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος σε ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήματα.
Aποστολή