Παρά την κρίση, αλλά τα αρνητικά δημοσιεύματα από το εξωτερικό για την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, η χώρα μας εξακολουθεί να προσελκύει μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες.
Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως σημαντικές πολυεθνικές εταιρείες επιλέγουν να κάνουν το ετήσιο συνέδριο τους στην Ελλάδα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η REPLAY που επέλεξε για πρώτη φορά την Ελλάδα, για την διοργάνωση της παγκόσμιας εταιρικής της παρουσίασης, REPLAY Preview Collection.
Η REPLAY επέλεξε την Ελλάδα και τη Μύκονο
Περισσότεροι από 500 σύνεδροι και στελέχη του Ομίλου REPLAY (FASHION BOX GROUP) από 50 χώρες του κόσμου (Ευρώπη, Ασία, Αμερική), θα προσγειωθούν στις αρχές Μαΐου στη Μύκονο, για ένα τριήμερο συνέδριο εκδηλώσεων, που θα συγκεντρώσει παγκόσμιο ενδιαφέρον.
Ο ιταλικός Όμιλος FASHION BOX συνεχίζει την παράδοση, που θέλει κάθε χρόνο να επιλέγει έναν κοσμοπολίτικο προορισμό για να παρουσιάσει την πρώτη collection του επόμενου έτους.
Μετά την Ίμπιζα και τη Σαρδηνία, επελέγη φέτος η Μύκονος για να φιλοξενήσει την εκδήλωση, που περιλαμβάνει την παρουσίαση των στρατηγικών πλάνων του brand για το 2016, workshops, εταιρικές ημερίδες, και, φυσικά, ως αποκορύφωμα το catwalk της Replay Collection Spring – Summer 2016.
Η FASHION BOX ΕΛΛΑΣ, θυγατρική του Ομίλου FASHION BOX, έχει αναλάβει την επιμέλεια για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της διοργάνωσης.
Ομιλος Fashion Box
Η Fashion Box ιδρύθηκε το 1981 και είναι σήμερα μια από τις κορυφαίες εταιρείες στο χώρο του denim.
Με έδρα την Ιταλία, o Όμιλος κατασκευάζει, προωθεί και διανέμει casual ενδύματα, αξεσουάρ, γυαλιά, μαγιό, εσώρουχα, αρώματα και παπούτσια με τα brand REPLAY, REPLAY&SONS, WE ARE REPLAY και REPLAY ONE OFF. Σήμερα, το δίκτυο πωλήσεών του εκτείνεται σε πάνω από 50 χώρες σε όλο τον κόσμο – στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ασία, την Αμερική και την Αφρική. Η εταιρεία έχει το δικό της ∆ίκτυο Λιανικής πώλησης, αποτελούμενο από 200 REPLAY Stores & Shop in Shop, καθώς και ένα ∆ίκτυο Χονδρικής πώλησης που καλύπτει περισσότερα από 3.000 καταστήματα multi-brand. Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, οι πωλήσεις της Fashion Box, εκτός Ιταλίας, αντιπροσωπεύουν περίπου το 85% του συνόλου.
20 χρόνια Fashion Box ΕΛΛΑΣ
Η Fashion Box Ελλάς ιδρύθηκε το 1995, από τον Κωνσταντίνο Τσουβελεκάκη και τον Όμιλο Fashion Box, με στόχο την προώθηση και διανομή των προϊόντων REPLAY στην Ελλάδα. Η εταιρεία σήμερα αποτελεί θυγατρική του Ομίλου. Σήμερα, έχοντας διανύσει 20 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στον χώρο της ελληνικής casual ένδυσης, έχει καταφέρει να εδραιωθεί και εκτός ελλαδικών συνόρων, στην Κύπρο, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και εντός του 2015, επεκτείνεται και στην Τουρκία. Το ∆ίκτυο Λιανικής πώλησης περιλαμβάνει 31 REPLAY Stores & Shop in Shop, και το ∆ίκτυο Χονδρικής πώλησης περιλαμβάνει συνεργασίες με 150 εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους (multi-brand stores). Η υψηλή ποιότητα των προϊόντων, η αναγνωρισιμότητα του brand REPLAY, το ευρύ και αποτελεσματικό δίκτυο διανομής και η αφοσίωση των στελεχών της εταιρίας, αποτελούν τα θεμέλια πάνω στα οποία στηρίζεται η συνεχής πρόοδος της REPLAY. Το νέο Replay Store στο City Link.
Stretch your limits
Ο Όμιλος Fashion Box σε όλη τη διάρκεια της πορείας του επενδύει ακατάπαυστα και με αφοσίωση στην έρευνα και το δημιουργικό σχεδιασμό, ενσωματώνοντας διαρκώς τις νέες τεχνολογίες στις διαδικασίες παραγωγής. Σε αυτό το πλαίσιο της φιλοσοφίας και με το motto «Stretch your Limits» το 2014 δημιούργησε την σειρά HYPERFLEX, που αποτελεί την τελευταία παγκόσμια καινοτομία των stretch denim, ένα τελευταίας γενιάς jean με 100% ελαστικότητα, άριστη εφαρμογή και απαράμιλλη άνεση και αντοχή. Η διαφημιστική καμπάνια για την προώθηση της σειράς, με πρωταγωνιστές την Alessandra Ambrosio, τους Neymar Jr., Gerard Pique, Luis Suarez, Andres Iniesta και Ivan Rakitic δημιούργησε μεγάλη αίσθηση.
Η νέα πρωτοποριακή σειρά βασίστηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας του Ομίλου με την διεθνούς φήμης ποδοσφαιρική ομάδα FC Barcelona, ως Επίσημος Χορηγός Ένδυσης και Υπόδησης της ομάδας. Η συνεργασία υπήρξε ιδιαίτερα επιτυχής, φέρνοντας τη Replay για μια ακόμα φορά στο προσκήνιο τόσο για την στρατηγική της επικοινωνία όσο και για την φιλοσοφία της, που την ωθεί να πειραματίζεται, να σχεδιάζει και να παράγει αυθεντικές και πρωτοποριακές δημιουργίες, δίνοντας κάθε φορά στο denim, νέες διαστάσεις.