Η Hyundai αναμένεται να πουλήσει λιγότερα αυτοκίνητα σε σχέση με τις προβλέψεις, για πρώτη φορά μετά την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση. Η αυτοκινητοβιομηχανία πλήττεται μετά την οικονομική επιβράδυνση που έχει ρίξει τη ζήτηση στην Κίνα και έπειτα από τη βουτιά στα κέρδη λόγω μη ευνοϊκών συναλλαγματικών ισοτιμιών.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Νότιας Κορέας θα πρέπει να πουλήσει το Δεκέμβριο τουλάχιστον 50% περισσότερα οχήματα σε σχέση με τις μέσες μηνιαίες πωλήσεις της φέτος, προκειμένου να πιάσει τον ετήσιο στόχο που έχει θέσει για 5,05 εκατ. αυτοκίνητα. Ωστόσο οι αναλυτές υποστηρίζουν πως αυτό είναι απίθανο.
Επιπλέον, οι ειδικοί προβλέπουν πως οι πωλήσεις της Hyundai θα είναι και το 2016 σε χαμηλότερα επίπεδα από το στόχο, δεδομένης της απουσίας νέων μοντέλων που πωλούνται ευρέως, αλλά και μιας συνεχιζόμενης αδυναμίας σε Ρωσία και Βραζιλία.
Η Hyundai έχει τα τελευταία χρόνια επωφεληθεί από μια αύξηση στη ζήτηση για οχήματα στην Κίνα, η οποία εξελίχθηκε στη μεγαλύτερη αγορά για την αυτοκινητοβιομηχανία το 2009. Η εταιρία βασίζεται τόσο πολύ στην κινεζική αγορά που η επιβράδυνση στην οικονομική ανάπτυξη φέτος την έχει πλήξει σε πολύ μεγάλο βαθμό.
«Δεν πιστεύω πως περίμενε κανείς ότι οι πωλήσεις στην Κίνα θα κατρακυλούσαν τόσο πολύ φέτος, γιατί είχαμε όλοι συνηθίσει την Κίνα ως το λευκό ιππότη», ανέφερε ο Lee Sang Hyun, αναλυτής στην IBK Securities, προσθέτοντας πως «αν και οι πωλήσεις στην Κίνα μπορεί να βελτιωθούν το 2016, από το πώς αναμένεται να εκτυλιχθεί η κατάσταση τα πράγματα δε φαίνονται και πολύ συναρπαστικά».