24 Αυγούστου 2016
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δείγμα πανικού της Διοίκησης της ΕΥΔΑΠ είναι το Δελτίο Τύπου που εξέδωσε στις 22.8.2016, μετά τον δικαιολογημένο σάλο που προκάλεσε η απόφαση να σπαταλήσει σε ολιγοήμερη διαφήμιση το ποσό των 850.000 €. Δυστυχώς για τον κ. Μπενίση τα νούμερα είναι αμείλικτα και η εισήγηση προς το Δ.Σ. που ο ίδιος υπογράφει αποκαλύπτει ποια είναι η αλήθεια.
Όπως προκύπτει ξεκάθαρα από την εισήγηση αυτή, σαφής πρόθεση του, στην οποία επέμενε, ήταν το ποσό των 700.000 € να είναι επιπλέον του αρχικού προϋπολογισμού του 1.600.000 Ευρώ, γεγονός που απετράπη μετά την έντονη αντίδραση όλων των μελών του Δ.Σ..
Θα πρέπει να μας απαντήσει : Αφού είχε σκοπό να μειώσει τη συγκεκριμένη δαπάνη κατά 80%, όπως ισχυρίζεται εκ των υστέρων, γιατί έφερε εισήγηση στο Δ.Σ. της ΕΥΔΑΠ που προέβλεπε αύξηση κατά 150% συνολικά στα 2.500.000 €; Ποιον νομίζει ότι μπορεί να κοροϊδέψει; Τα συμπεράσματα δικά σας και η σχετική εισήγηση στη διάθεσή σας.
Μάλιστα καθιέρωσε και το πρωτοφανές, να υπολογίζει κόστος διαφημιστικής προβολής σε ποσοστό επί των ληξιπρόθεσμων οφειλών, οι οποίες επί της θητείας του έχουν εκτοξευθεί στα 217 εκατ. Ευρώ.
Αντί ο κ. Μπενίσης να προσπαθεί να διαστρεβλώσει την αλήθεια, πρέπει να απαντήσει στα εξής:
1. Γιατί επί ένα χρόνο που είναι σε ισχύ η συγκεκριμένη ρύθμιση, ο ίδιος επέλεξε, σύμφωνα με την εισήγηση, «έμμεσους» τρόπους ενημέρωσης των πολιτών και δεν επέλεξε απλούς και ανέξοδους τρόπους επικοινωνίας, ούτε καν το αυτονόητο να αποστείλει στους πολίτες ενημέρωση μέσω των λογαριασμών τους;
2. Γιατί ενώ, σύμφωνα με την εισήγηση, έχει αναθέσει στην αρμόδια Διεύθυνση Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων την σχετική μελέτη του θέματος, προχώρησε στην πρόσληψη «συμβούλων επικοινωνίας»;
3. Οι σύμβουλοι αυτοί με ποια διαδικασία επιλέχθηκαν; Πόσοι και ποιοι συμμετείχαν; Γιατί έγινε κατάτμηση του συγκεκριμένου ποσού και δεν το έφερε προς έγκριση στο Δ.Σ. ως όφειλε;
4. Γιατί αρνείται να δημοσιοποιήσει, όπως είναι υποχρεωμένος και έχει δεσμευτεί στο Δ.Σ., σε ποια συγκεκριμένα ΜΜΕ έχει κατανεμηθεί από την αρχή της θητείας του, η διαφημιστική δαπάνη; Μήπως πρόκειται και για μέσα που το τελευταίο διάστημα στρέφονται συντονισμένα εναντίον Συνδικαλιστών της ΕΥΔΑΠ και ταυτόχρονα εξυμνούν το «σημαντικό» έργο του κ. Μπενίση;
5. Με ποια ειδικότητα έχει προσληφθεί η δημοσιογράφος που απασχολείται στο Γραφείο Τύπου της ΕΥΔΑΠ; Ποια καθήκοντα ασκεί; Κατά πόσον είναι έγκυρη η πρόσληψή της; Όφειλε να έχει εγκρίνει το Δ.Σ. την αμοιβή της; Απασχολείται και σε άλλα ΜΜΕ; Εάν ναι, τα συγκεκριμένα ΜΜΕ έχουν λάβει ποσά κατά τη διάρκεια της θητείας της στο Γραφείο Τύπου της ΕΥΔΑΠ;
Ο κ. Μπενίσης οφείλει να απαντήσει άμεσα καθώς το συγκεκριμένο θέμα λαμβάνει ιδιαίτερες διαστάσεις σε μια περίοδο που εξαθλιώνονται οι πολίτες από τα δυσβάσταχτα μέτρα της .συγκυβέρνησης.
Είναι προφανές ότι ο κ. Μπενίσης επιχειρεί να μετατρέψει το Γραφείο Τύπου της ΕΥΔΑΠ σε Γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ που κατασπαταλά το δημόσιο χρήμα κυρίως για να στοχοποιεί συνδικαλιστές, εν όψει και της άμεσης ιδιωτικοποίησης της ΕΥΔΑΠ. Πρόκειται για μέρος του συντονισμένου κυβερνητικού σχεδιασμού για πλήρη έλεγχο και χειραγώγηση των ΜΜΕ, που παραπέμπει σε άλλες εποχές.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΑΚΕ ΕΥΔΑΠ