Η νέα «τάση της μόδας» στα κινητά τηλέφωνα επιβάλει το χρυσό να είναι το νέο μαύρο.
Αυτό είναι το πόρισμα σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία πωλήσεων που ανακοίνωσε η Samsung, αφού έχει παρατηρηθεί ραγδαία αύξηση στη ζήτηση smartphones σε χρώμα χρυσό. Οπως αναφέρεται συγκεκριμένα, 1 στους 4 καταναλωτές προτιμά την έκδοση Gold Platinum των Galaxy S6 και S6 Edge, τα οποία κυκλοφόρησαν τον περασμένο μήνα στην ελληνική αγορά.
Οπως δήλωσε ο Ρόρι Ο’Νιλ, αντιπρόεδρος του Mobile τμήματος της Samsung στην Ευρώπη, για πολλά χρόνια το μαύρο και το λευκό χρώμα ήταν οι δημοφιλέστερες επιλογές για τα smartphones, ωστόσο βάσει των νέων στοιχείων οι καταναλωτές γίνονται ολοένα και πιο εξωστρεφείς στις χρωματικές τους επιλογές.
Η Αμερικανίδα ψυχολόγος Ντόνα Ντόσον υποστηρίζει ότι μετά από μια μακρά περίοδο οικονομικής ύφεσης ο καταναλωτής στρέφεται σε ένα χρώμα που αντιπροσωπεύει τον πλούτο και τα υψηλά ιδανικά.
«Το χρώμα του χρυσού αντιπροσωπεύει τον πλούτο, τα υψηλά ιδανικά, την αισιοδοξία και τη σοφία», δήλωσε η Ντόσον. «Μετά από χρόνια ύφεσης και οικονομικής λιτότητας, τολμάμε να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο μέλλον. Προσμένουμε τα υλικά πράγματα και τις καλές στιγμές που αισθανόμαστε ότι μας έχουν στερήσει για τόσο πολύ καιρό, ψάχνοντας ενστικτωδώς για το χρυσό», πρόσθεσε η ίδια.
Συνέχισε αναλύοντας την ψυχολογία πίσω από την επιλογή αυτού του χρώματος. «Οι άνθρωποι που επιλέγουν ως χρώμα το χρυσό αναζητούν την ευημερία και την οικονομική επιτυχία. Τείνουν να αγαπούν την πολυτέλεια και να απολαμβάνουν τα καλύτερα πράγματα της ζωής, υποκύπτοντας σε αυτά όποτε μπορούν (μερικές φορές ακόμα κι όταν δεν μπορούν!). Οι προκλήσεις και η “νίκη” είναι σημαντική για αυτούς, αλλά είναι γενναιόδωροι με τους φίλους και την οικογένειά τους. Το χρυσό είναι ένα χρώμα ζεστό, το οποίο λάμπει και εκπέμπει ζεστασιά παρόμοια με το φως του ήλιου και λάμψη παρόμοια με αυτή που έχουν τα ψήγματα χρυσού. Το φως του ήλιου είναι απαραίτητο για τη φυσική επιβίωση και το χρυσό μέταλλο είναι σημαντικό για την οικονομική επιτυχία. Για το λόγο αυτό είναι ενστικτώδης η αναζήτηση του ανθρώπου για το χρυσό. Από όλα τα χρώματα, το κίτρινο (και κατ’ επέκταση το χρυσό) προσελκύουν το μάτι όπως κανένα άλλο χρώμα», εξήγησε η ίδια.