Πολιτική

Καραμανλής κατά Παππά: Όπως πάει θα περάσει πιο πολλές ώρες στα δικαστήρια παρά στη Βουλή

Αντιπαράθεση για τον οδικό άξονα Πατρών – Πύργου

Επίθεση κατά του ΣΥΡΙΖΑ και του Νίκου Παππά εξαπολύει ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής κατηγορώντας τον για πολιτικό θράσος.

Συγκεκριμένα με ανάρτησή του στο Facebook ο κ. Καραμανλής σημειώνει πως «ο υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος παραπέμπεται στο Ειδικό Δικαστήριο για την ‘υπόθεση Καλογρίτσα’ κουνάει το δάκτυλο στη Κυβέρνηση της ΝΔ». Συνεχίζοντας δε, σημείωσε πως ο κ. Παππάς είναι «αυτός που ηχογράφησαν να λέει ‘είναι πολλά τα λεφτά’ για συνάδελφό του υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ».

Όπως λέει στην συνέχεια ο υπουργός Μεταφορών, «ας προσέξει ο κ. Παππάς. Όπως πάει θα περάσει πιο πολλές ώρες στα έδρανα των Δικαστηρίων παρά σ’ αυτά της Βουλής», σημειώνοντας πως «η αλήθεια και τα έργα μιλάνε όμως από μόνα τους. Ένα έργο – εκκρεμότητα του παρελθόντος βρήκε λύση και δρομολογήθηκε. Αυτό είναι το ζητούμενο. ΟΧΙ τα υπαρξιακά του ΣΥΡΙΖΑ».

Η ανάρτηση του Κώστα Καραμανλή:

Το πολιτικό θράσος και η αμετροέπεια του κ. Παππά ξεπέρασε κάθε όριο.
Ο Υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος παραπέμπεται στο…

Posted by Kostas Karamanlis on Wednesday, December 15, 2021

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα, για «ψέματα και σπατάλη εκατοντάδων εκατομμυρίων» κατηγόρησε τον πρωθυπουργό ο τομέαρχης Μεταφορών και υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, με αφορμή τις ανακοινώσεις του για την οδό Πατρών – Πύργου.

Σύμφωνα με όσα γίνονται γνωστά, ανέφερε στην δική του ανακοίνωση ο κ. Παππάς, η κυβέρνηση Μητσοτάκη συμφώνησε να δώσει το έργο με απευθείας ανάθεση στις μεγάλες κατασκευαστικές της Κορίνθου – Πατρών με «καπέλο» 114 εκατ. ευρώ, που θα πληρώνουν οι πολίτες μέσω διοδίων σε όλη την παραχώρηση, δίνοντας για τρία χρόνια το σύνολο του αυτοκινητοδρόμου. Το κόστος κατασκευής του οδικού άξονα αυξήθηκε από τα 225 εκατ. ευρώ, όπως είχε προκύψει από τις ανοιχτές διεθνείς διαγωνιστικές διαδικασίες, κατά 75 εκατ. Ευρώ, υποστηρίζει ακόμη.

Ακολούθως προσθέτει: «Η Πατρών – Πύργου θα ολοκληρώνονταν σε έναν χρόνο από σήμερα. Ο κ. Μητσοτάκης, γνωρίζοντας το «καπέλο» των 114 εκατ. ευρώ που θα πληρώσουν οι πολίτες και των πρόσθετων 75 εκατ. ευρώ στην κατασκευή του έργου, ψεύδεται όταν λέει ότι το πρόσθετο κόστος των 75 εκατ. προέρχεται από καθυστέρηση και όχι από την απευθείας ανάθεση, που προτιμήθηκε αντί των διαγωνιστικών διαδικασιών…Δυστυχώς, η προτεραιοποίηση των κυρίων Μητσοτάκη και Καραμανλή ήταν άλλη. Δεν περιελάμβανε τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στη Δυτική Ελλάδα και την ενίσχυση των τοπικών οικονομιών. Βασική τους μέριμνα αποτέλεσε, όπως σε όλα τα μεγάλα έργα, η εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων…Οι πολίτες θα περιμένουν για χρόνια την ολοκλήρωση του έργου, πληρώνοντας «καπέλα» και διόδια εκατομμυρίων ευρώ για τρία χρόνια περισσότερα».

Κλείνοντας ο κ. Παππάς κάλεσε «τον κ. Μητσοτάκη να καταθέσει όλη την εν κρυπτώ αλληλογραφία και τα έγγραφα μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και της Ε.Ε., που εδώ και δύο χρόνια ζητάμε στη Βουλή, αλλά η κυβέρνηση δεν καταθέτει, απαξιώνοντας το κοινοβούλιο και τη δημοκρατία».

You may also like