Η μείωση αφορά αποκλειστικά στον κλάδο των επιβατικών αυτοκινήτων στον απόηχο του σκανδάλου. Αν και η αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη εγκρίνει το πόσο των 6,5 δισεκατομμυρίων ευρώ για επισκευές και αποζημιώσεις σε καταναλωτές και κρατικούς φορείς, στελέχη της Volkswagen παραδέχονται ότι τα λεφτά αυτά δεν αρκούν.
Ο όμιλος Volkswagen θα μειώσει τα επενδυτικά κονδύλια στον κλάδο των επιβατικών αυτοκινήτων κατά ένα δισεκατομμύριο ευρώ, επισπεύδοντας τις διαδικασίες και για περαιτέρω μείωση άλλων λειτουργικών προϋπολογισμών στον απόηχο του σκανδάλου με τις εκπομπές των κινητήρων diesel, μεταδίδει το πρακτορείο Bloomberg.
«Θα μεταπηδήσουμε σε διαφορετική τεχνολογία στους κινητήρες ντίζελ των μοντέλων μας σε Ευρώπη και βόρεια Αμερική, το συντομότερο δυνατόν», ανακοίνωσε την Τρίτη η εταιρεία. Εξάλλου τα μελλοντικά πλάνα της Volkswagen αναμένεται να εστιάσουν στην ανάπτυξη υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και στον επανασχεδιασμό παλιών μοντέλων όπως το σεντάν Phaethon, με οικολογικό προσανατολισμό.
Οι περικοπές των επενδυτικών κονδυλίων έρχονται εν τω μέσω της αναζωπυρωμένης κριτικής για τον τρόπο διαχείρισης του σκανδάλου με το «λογισμικό εξαπάτησης», από την εταιρεία. Η Volkswagen ήταν «άργησε υπερβολικά» να παραδεχθεί ότι πάνω από 11 εκατομμύρια οχήματά της, περνούσαν με παράνομες μεθόδους τους ελέγχους, παρά τις μακράν υψηλότερες εκπομπές τους στον δρόμο, δήλωσε ο Στέφαν Βέιλ, πρωθυπουργός του κρατιδίου της Κάτω Σαξονίας και μέλος του συμβουλίου της Volkswagen.
Την προηγούμενη εβδομάδα, η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε στης γερμανικές αρχές μία γκάμα διορθωτικών επιλογών «επισκευής» των οχημάτων που εμπλέκονται στο σκάνδαλο και για την ώραοι ρυθμιστικές αρχές εξετάζουν τις προτάσεις, που κυμαίνονται από απλές παρεμβάσεις στο λογισμικό, μέχρι την αντικατάσταση μερών των ντιζελοκινητήρων.
Αν και η αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη εγκρίνει το πόσο των 6,5 δισεκατομμυρίων ευρώ για επισκευές και αποζημιώσεις σε καταναλωτές και κρατικούς φορείς, στελέχη της Volkswagen παραδέχονται ότι τα λεφτά αυτά δεν αρκούν.