«Γιατί έχετε τέτοια προσέγγιση; Μια προσέγγιση που θέλει την Ελλάδα και τον πολιτισμό της εγκλωβισμένο στην ιδεοληψία, την απομόνωση και την μιζέρια. Εμείς πιστεύομε σε μια σύγχρονη και δημιουργική Ελλάδα», ανέφερε η κυρία Μενδώνη αντιδρώντας στην κριτική που της ασκεί η αξιωματική αντιπολίτευση
Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι οι λήψεις δεν θα γίνουν στους Ιερούς Ναούς αλλά στον προαύλιο χώρο, πρόσθεσε ότι η εκδήλωση θα αναδείξει τον ελληνικό πολιτισμό ενώ υπογράμμισε ότι ο γνωστός οίκος μόδας θα χρησιμοποιήσει αποκλειστικά ρούχα ελλήνων δημιουργών.
«Γιατί έχετε τέτοια προσέγγιση; Μια προσέγγιση που θέλει την Ελλάδα και τον πολιτισμό της εγκλωβισμένο στην ιδεοληψία, την απομόνωση και την μιζέρια. Εμείς πιστεύομε σε μια σύγχρονη και δημιουργική Ελλάδα», ανέφερε η κυρία Μενδώνη αντιδρώντας στην κριτική που της ασκεί η αξιωματική αντιπολίτευση.
«Ο οίκος Dior πρότεινε στο υπουργεό Τουρισμού – με αφορμή την επέτειο 200 ετών από την Ελληνική επανάσταση – μια σειρά πολιτιστικών εκδηλώσεων που θα αναδείξουν έλληνες δημιουργούς, τεχνίτες κ.α.», είπε αρχικά η υπουργός για αν συνεχίσει: «το τελικό αίτημα όπως διαμορφώθηκε από το υπουργείο Τουρισμού μετά από διενέργεια αυτοψιών από στελέχη του Πολιτισμού εισήχθη προς το ΚΑΣ με τις θετικές γνωμοδοτήσεις των εφορειών αρχαιοτήτων».
Η κυρία Μενδώνη τόνισε σε άλλο σημείο πως το ΚΑΣ γνωμοδότησε ομόφωνα για λήψεις στους προαύλιου αρχαιολογικούς χώρους και όχι εντός των Ιερών Ναών ενώ πρόσθεσε ότι σήμερα εκδόθηκαν οι δύο υπουργικές αποφάσεις που καθορίζουν τους ακριβείς όρους για την διεξαγωγή των εκδηλώσεων και το ύψος των τελών που θα καταβάλλει ο οίκος.
«Τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες εκ του νόμου διαδικασίες», επισήμανε η υπουργός ενώ απαντώντας στο βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος χαρακτήρισε «τυράννους» τους επιστήμονες που «άναψαν το πράσινο φώς» για τις εκδηλώσεις είπε «πρόκειται για 30 καταξιωμένους επιστήμονες υψηλού κύρους».
Να σημειωθεί ότι ο κ. Ζουράρις υποστήριξε ότι με κυβερνητική παρέμβαση τα μέλη του ΚΑΣ μετατράπηκαν σε «τριάκοντα τυράννους των Αθηνών» ενώ πρόσθεσε πως η παραχώρηση της Ακρόπολης για την φωτογράφηση μοντέλων «πάνω σε κιονόκρανα και αετώματα» παραπέμπει στο «βδελύκτροπον του ‘51» όταν και πάλι ο οίκος Dior είχε κάνει αντίστοιχες εκδηλώσεις.