Με ένα βίντεο στο TikTok ο Κυριάκος Μητσοτάκης χαρακτήρισε ως «πολύ σημαντική» την πρωτοβουλία του υπ. Ανάπτυξης για μειώσεις τιμών σε 2.100 προϊόντα στα σούπερ μάρκετ.
Διεμήνυσε δε ότι η μάχη κατά της ακρίβειας είναι διαρκής, αλλά αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα της κυβέρνησης. Υπενθυμίζεται ότι κυβέρνηση και σούπερ μάρκετ κατέληξαν σε συμφωνία για μειώσεις τιμών σε πάνω από 2.000 προϊόντα, παρότι ο αρχικός σχεδιασμός ήταν για 1.000.
«Ξέρω πολύ καλά ότι η ακρίβεια είναι το πρώτο πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζει κάθε ελληνικό νοικοκυριό. Γι’ αυτό και σήμερα ανακοινώνουμε μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία. Το υπουργείο Ανάπτυξης, αλυσίδες σούπερ μάρκετ, προμηθευτές, έχουν πετύχει μια συμφωνία για μείωση τιμών σε παραπάνω από 2.000 προϊόντα. Η αρχική συμφωνία ήταν για 1.000 προϊόντα αλλά έχουμε καταφέρει να την επεκτείνουμε. Ξέρω καλά ότι η μάχη κατά της ακρίβειας δεν είναι εύκολη. Είναι διαρκής, αλλά αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα αυτής της κυβέρνησης. Να ξέρουν οι Έλληνες πολίτες ότι θα προσπαθούμε διαρκώς να αυξήσουμε το διαθέσιμο εισόδημα του ελληνικού νοικοκυριού»
@kyriakosmitsotakis_Μείωση τιμών σε πάνω από 2.000 προϊόντα super market. Η μάχη κατά της ακρίβειας αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα της κυβέρνησης.