Στα γαλανόλευκα ντύθηκε το Σαββατοκύριακο το αίθριο του Westfield London, του μεγαλύτερου αστικού εμπορικού καταστήματος της Ευρώπης, όπου φιλοξενήθηκε ένα θεματικό πάρκο προβολής των τουριστικών προορισμών της Κρήτης.
Στα γαλανόλευκα ντύθηκε το Σαββατοκύριακο το αίθριο του Westfield London, του μεγαλύτερου αστικού εμπορικού καταστήματος της Ευρώπης, όπου φιλοξενήθηκε ένα θεματικό πάρκο προβολής των τουριστικών προορισμών της Κρήτης.
Με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Κρήτης, στο πλαίσιο της διαρκούς εκστρατείας προβολής του νησιού σε πολλές χώρες του εξωτερικού, αποφασίσθηκε η δράση να πραγματοποιηθεί σε ένα από τα πολυσύχναστα σημεία της βρετανικής πρωτεύουσας, σε μια από τις σημαντικότερες παραδοσιακές αγορές, σε μια περίοδο κατάλληλη για την ενημέρωση του τουριστικού κοινού και την ενίσχυση των τελικών κρατήσεων.
Περισσότεροι από 200.000 διερχόμενοι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν το θεματικό πρωτοποριακό κρητικό περίπτερο και να πραγματοποιήσουν ένα εικονικό ταξίδι στις ομορφιές ενός από τους δημοφιλέστερους προορισμούς διακοπών των Βρετανών -και όχι μόνο- τουριστών.
To κρητικό θεματικό πάρκο, έκτασης περίπου 200 τετραγωνικών μέτρων, προέβαλλε μέσα από ειδικές προβολές αλλά και διαδραστικά παιχνίδια την πληθώρα των επιλογών που προσφέρει το τουριστικό προϊόν της Κρήτης, προσκαλώντας τους συμμετέχοντες να αποδράσουν εικονικά από το βροχερό Λονδίνο και να αρχίσουν να ονειρεύονται τις ιδανικές φετινές διακοπές τους, στην κυριολεξία με όλες τους τις αισθήσεις.
Τους φίλους της Κρήτης υποδέχονταν στην είσοδο του πάρκου φιλόξενοι Κρητικοί, οι οποίοι τους ενημέρωναν για τις επιλογές που προσφέρει το νησί, την ποικιλία και τις ιδιαιτερότητες των διαφόρων περιοχών, την ευρεία προσφορά δραστηριοτήτων για όλα τα γούστα αλλά και των πολυτελών καταλυμάτων σε όλους τους νομούς.
Στη συνέχεια η διαδρομή τους οδηγούσε σε ένα γαστριμαργικό ταξίδι στην πλούσια κρητική διατροφή, με τη δυνατότητα γευσιγνωσίας τοπικών προϊόντων, διαφορετικών ειδών ελαιολάδου αλλά και παραδοσιακών συνταγών και γλυκισμάτων.
Δίνοντας έμφαση τόσο στις διακοπές χαλάρωσης και ευεξίας όσο και στις προσφερόμενες εναλλακτικές για από-δράσεις γεμάτες ενέργεια και δράση, οι επισκέπτες είχαν την δυνατότητα να επιλέξουν είτε τη συμμετοχή τους σε ένα μάθημα ιστιοπλοΐας είτε σε ένα θεραπευτικό μασάζ – ή και στα δύο.
Συγκεκριμένα, ειδικοί αναλάμβαναν να εκπαιδεύσουν τους ενδιαφερόμενους σε έναν εντυπωσιακό προσομοιωτή ιστιοπλοΐας, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα βίντεο από πανέμορφες κρητικές παραλίες αλλά και ενημερώνοντάς τους για τις δυνατότητες που προσφέρει το νησί για διακοπές δράσης και περιπέτειας.
Συγχρόνως, οι λάτρεις της ηρεμίας και ξεγνοιασιάς προσκαλούνταν να επισκεφθούν τον χώρο του σπα, να φορέσουν ειδικά γυαλιά προβολής βίντεο με τα ωραιότερα τοπία της Κρήτης και υπό την συνοδεία κρητικών φυσικών ήχων να απολαύσουν ένα χαλαρωτικό μασάζ.
Η εξαιρετικά μεγάλη συμμετοχή στις καθημερινές κληρώσεις με έπαθλα ταξίδια στην Κρήτη όσο και οι πολλές ερωτήσεις για τα καλύτερα ταξιδιωτικά πακέτα που είναι διαθέσιμα στη βρετανική αγορά φαίνεται να επιβεβαιώνουν την εκτίμηση των διοργανωτών πως πολλοί από τους επισκέπτες θα επισκεφθούν το νησί.
Την Περιφέρεια Κρήτης εκπροσώπησαν ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού Μιχάλης Βαμιεδάκης και ο Εκτελεστικός Γραμματέας Δρ Νικόλαος Ραπτάκης, οι οποίοι δήλωσαν ικανοποιημένοι με το ενδιαφέρον του βρετανικού κοινού και την αυξητική τάση που παρουσιάζεται και τη φετινή χρονιά.
«Στόχος της Περιφέρειας Κρήτης μέσα από αυτή τη δράση είναι να φέρει σε μια πρώτη επαφή τις αισθήσεις των Βρετανών με τις εμπειρίες που προσφέρει το νησί μας και να τους προσκαλέσει να ολοκληρώσουν την εμπειρία στις διακοπές τους. Το ενδιαφέρον του κόσμου ήταν έντονο και οι εντυπώσεις από αυτό το συνδυασμό διαδραστικών εμπειριών θετικές. Για το φετινό καλοκαίρι αναμένουμε ισχυρό ρεύμα επισκεπτών από το Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτό προκύπτει τόσο από το ενδιαφέρον που εκφράζει ο κόσμος και οι τουριστικοί παράγοντες, όσο και από τις αυξημένες μέχρι στιγμής κρατήσεις σε σχέση με πέρυσι και ενισχύεται ακόμη περισσότερο από την ισχυροποίηση της στερλίνας σε σχέση με το ευρώ, γεγονός που καθιστά τη χώρα μας πιο ανταγωνιστική για τους Άγγλους», δήλωσε ο κ. Βαμιεδάκης.
Οι προωθητικές πρωτοβουλίες συνεχίζονται σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, με επόμενο σταθμό το Βερολίνο και τη συμμετοχή της Κρήτης στη διεθνή έκθεση τουρισμού ITB 2015.