Με σφοδρή επίθεση εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ σκέφτεται να ξεκινήσει το επιτελείο της Νέας Δημοκρατίας, την επικοινωνιακή της καμπάνια εν όψει των επικείμενων εκλογών.
Αυτές τις μέρες στο επιτελείο του προέδρου του κόμματος, επικρατεί πυρετός διαβουλεύσεων για να εκπονηθεί η στρατηγική με την οποία θα πάει στις εκλογές το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Οι πρώτες σκέψεις, όπως λέει το ρεπορτάζ, είναι να ξεκινήσει η αξιωματική αντιπολίτευση με γκρίζα διαφήμιση, εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ.
Η τεράστια απόσταση μεταξύ λόγων και πράξεων της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα, δίνει τεράστια τροφή για αρνητική διαφήμιση, καθώς σε 7 μήνες η θέση της χώρας ήρθε σε ακόμα πιο δεινή θέση και ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν έκανε πράξη τίποτα από όσα είχε υποσχεθεί.
Είναι βέβαιο όμως ότι η ΝΔ δεν θα μείνει μόνο στην αρνητική καμπάνια. Υπάρχει ήδη η σκέψη όπως θα ξεδιπλώνεται η καμπάνια του κόμματος, να περάσει στο θετικό μήνυμα, που θέλει να εκπέμψει στους πολίτες.
Το γεγονός ότι η γαλάζια παράταξη, έμεινε σταθερή στις θέσεις της, δικαιώθηκε στις μεγάλες επιλογές της διαχρονικά και πλέον αυτό αποδείχθηκε μέσα από την εκ διαμέτρου αντίθετη διακυβέρνηση της αριστεράς, όπου τελικά προσχώρησε στις θέσεις της κεντροδεξιάς, κάνει επιτακτική την ανάγκη, να εμφανιστεί η ΝΔ ως το κόμμα σταθερότητας, εμπιστοσύνης και λογικής. Αυτή δε, η τελευταία λέξη, μπορεί να παίξει κομβικό ρόλο στην καμπάνια, ή έστω κάποια παρεμφερής με το ίδιο εννοιολογικό περιεχόμενο, που θα αποτυπώνει την αντίθετη θέση από τον λαικισμό.
Σε κάθε περίπτωση η ΝΔ θα εμφανιστεί ως πιο σοβαρός πολιτικός πυλώνας στην χώρα και ως εγγυητής του αύριο, χτίζοντας πάνω στο τρίπτυχο «Αλήθεια- Εμπιστοσύνη – Λογική» που θα είναι ο βασικός επικοινωνιακός πυλώνας της.