Μια καινοτόμα πλατφόρμα, η Nimbata, έρχεται να καλύψει το κενό στην ανάλυση –αξιολόγηση των δεδομένων που αφορούν πωλήσεις, διαφημιστικές ή προωθητικές ενέργειες μέσω τηλεφώνου.
Αξιοποιώντας την πληροφορία που παρέχουν οι τηλεφωνικές κλήσεις για τη σχέση επιχείρησης – καταναλωτή τα στελέχη marketing αποκτούν μια συνολική εικόνα για την επιτυχία των διαφημιστικών τους ενεργειών και έτσι μπορούν να προσαρμόσουν αναλόγως τη στρατηγική τους. Και αυτό είναι η επιτυχία της πλατφόρμας.
Η ομάδα του Nimbata βραβεύθηκε στον 5ο Διαγωνισμό Καινοτομίας και Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας. Η Εθνική μέσω του Διαγωνισμού, μια δράση του προγράμματος NBG Business Seeds, στηρίζει έμπρακτα και με μεγάλη επιτυχία την επιχειρηματικότητα και τους νέους ανθρώπους τα τελευταία πέντε χρόνια. Παρέχει κατάλληλη καθοδήγηση, υποδομές, αλλά και χρηματικά έπαθλα που βοηθούν τα πρώτα βήματα των επιχειρηματιών.
Τα μέλη της ομάδας αναφέρουν για την εμπειρία τους: “Η διάκρισή μας στο Διαγωνισμό Καινοτομίας και Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας μας βοήθησε να υλοποιήσουμε τα σχέδιά μας και παράλληλα μας έφερε μεγάλη δημοσιότητα στην Ελλάδα. Σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση, από το αρχικό μας project να έχουμε φτάσει στην ίδρυση μιας εταιρείας, που τον περασμένο Απρίλιο έκλεισε 2 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά. Μέσω του nimbata.com οι υπηρεσίες μας προσφέρονται σε πελάτες από όλο τον κόσμο (Αμερική, Ευρώπη και Αυστραλία). Μετά τις υπηρεσίες Call Conversion Tracking και Voice Broadcasting, πρόσφατα προσθέσαμε δύο νέες υπηρεσίες, το On Time Call και το Call Alert, οι οποίες ήδη δοκιμάζονται πιλοτικά από μεγάλες εταιρείες που εδρεύουν στις ΗΠΑ».
Ο 6ος Διαγωνισμός Καινοτομίας και Τεχνολογίας «τρέχει» και όσοι ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν μια πρωτότυπη ιδέα τους ή ένα επιχειρηματικό τους σχέδιο, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι 7 Οκτωβρίου 2015 και ώρα 15.00.