Με τον τίτλο «Συμμαχία για τη Νέα Γενιά» η εταιρεία τροφίμων «Nestlé» εγκαινίασε στα κεντρικά γραφεία της στην Ελβετία στις 18 Σεπτεμβρίου μια πανευρωπαϊκή εκστρατεία στην οποία με τη συνεργασία ακόμα 200 εταιρειών, έχει στόχο να περιορίσει την ανεργία των νέων σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Ο στόχος της εταιρείας είναι να βρεθούν πάνω από 100.000 θέσεις εργασίας για νέους ανθρώπους μέχρι τριάντα ετών μέσα στα επόμενα χρόνια. Το project της «Nestlé» με τον τίτλο
«Συμμαχία για τη Νέα Γενιά», (Alliance for YOUTH), είναι ο τέταρτος πυλώνας ενός ευρύτερου σχεδίου της εταιρείας να καταπολεμηθεί η ανεργία των νέων και από τον Νοέμβριο του 2013 που πρωτοπαρουσιάστηκε το φιλόδοξο σχέδιο της εταιρείας έχει τεθεί ο στόχος να δημιουργηθούν 500 θέσεις εργασίας στη χώρα μας για νέους ανθρώπους.
Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Ελβετία, μεταδόθηκε μέσω webcast στην Αίγλη του Ζαπείου και ο παρευρισκόμενος υπουργός Εργασίας κ. Γιάννης Βρούτσης δήλωσε ότι τα αποτελέσματα της προσπάθειας της εταιρείας είναι «απτά», «μετρήσιμα» και «παραπάνω από ικανοποιητικά».
Το σχέδιο της εταιρείας στοχεύει στη δημιουργία 8.000 ευκαιριών απασχόλησης μέσα σε οκτώ μήνες και στη δημιουργία 20.000 θέσεων εργασίας ή πρακτικής άσκησης μέχρι το 2016 για νέους ηλικίας ως 30 ετών.