Σε αντίθεση με την αγορά του ξηρού φορτίου, η οποία καταρρέει, με το δείκτη της ναυλαγοράς να κυμαίνεται κάτω από τις 400 μονάδες, αρνητικό ιστορικό ρεκόρ, τα δεξαμενόπλοια ζουν τις εποχές των παχιών αγελάδων: «Οι ιδιοκτήτες τους απολαμβάνουν υψηλών ναύλων και ικανοποιητική αύξηση των τιμών των πλοίων τους εξαιτίας της παρατεταμένης πτώσης της τιμής του πετρελαίου η οποία αποτελεί ευκαιρία για δημιουργία και διεύρυνση των αποθεμάτων πετρελαίου» επισημαίνουν τραπεζικοί κύκλοι.
Και σε αυτή την περίπτωση όμως υπάρχει διπλή ανάγνωση. Λόγω της καλής πορείας της ναυλαγοράς των δεξαμενόπλοιων τα επενδυτικά funds πωλούν τις μετοχές τους για να κεφαλαιοποιήσουν το κέρδος τους, κάτι που είναι πάγια τακτική τους. Κάποιοι ανησυχούν ότι οι κινήσεις αυτές προεξοφλούν την πτώση της αγοράς μέσα στο 2016.
Τους κύκλους αυτούς έρχεται να καθησυχάσει ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας σύμφωνα με τον οποίο η υπερπροσφορά πετρελαίου θα συνεχιστεί μέχρι το 2020 με τη ζήτηση να αυξάνεται κατά 1% σε ετήσια βάση. Επίσης, προβλέπει ότι η τιμή του πετρελαίου δεν πρόκειται να επιστρέψει στα 80 δολάρια το βαρέλι πριν από το 2020. Αυτό θα κρατήσει χαμηλά τις τιμές με συνέπεια να υπάρχουν πολλές παραγγελίες για προμήθεια πετρελαίου και τα δεξαμενόπλοια να συνεχίσουν να είναι περιζήτητα.