Τη δυνατότητα να προχωρούν «σε πώληση εμπορευμάτων ή η παροχή υπηρεσιών με μειωμένες τιμές καθ’όλη τη διάρκεια του έτους χωρίς υποχρέωση προηγούμενης γνωστοποίησης» δίνει πλέον στις επιχειρήσεις το νέο Μνημόνιο.
Αν και στις επίμαχες διατάξεις προβλέπεται ότι θα παραμείνουν οι ισχύουσες τέσσερις εκπτωτικές περίοδοι (χειμερινές, καλοκαιρινές ενδιάμεσες ανοιξιάτικες, ενδιάμεσες φθινοπωρινές) οι επιχειρήσεις αποκτούν πλέον την ευχείρια να προχωρούν σε εκπτώσεις ανάλογα με τις ανάγκες τους και τις ανάγκες των καταναλωτών.
Με άλλη διάταξη καταργείται, τέλος, η υποχρέωση διατήρησης προς πώληση μεμονωμένων τεμαχίων προϊόντος που αποτελεί μέρος προωθητικής ενέργειας, η οποία προϋποθέτει την αγορά δύο συσκευασιών.