Η διαφήμιση της Nike τη δεκαετία του ’90 με τους Αντρέ Αγκάσι και η Πιτ Σάμπρας να παίζουν τένις στο κέντρο της Νέας Υόρκης, είχε ξεπεράσει κάθε προηγούμενο έμπνευσης. Φαίνεται όμως ότι η αθλητική εταιρεία επεδίωξε την κατά κάποιο τρόπο αναβίωσή της, εμπλουτίζοντάς την αυτή τη φορά με ακόμη περισσότερα μεγάλα ονόματα του παρόντος αλλά και του παρελθόντος.
Λίγες ημέρες πριν την επίσημη έναρξη του US Open, η Nike οργάνωσε ξανά μέσω της διαφημιστικής εταιρείας που χειρίζεται τα δικαιώματά της, ένα event, στο οποίο βρέθηκαν τα μεγαλύτερα ονόματα του παγκόσμιο τένις, συνοδευόμενα όμως και από κάποια αστέρια του παρελθόντος.
Ναδάλ, Σαράποβα, Γουίλιαμς, Κύργιος, Φέντερερ, Ντιμιτρόφ, Μπουσάρ και Κις, πόζαραν μαζί με τους Αγκάσι, Σάμπρας και ΜακΕνρόε σε ένα φωτογραφικό στιγμιότυπο που «έδενε» δύο και τρεις διαφορετικές γενιές του τένις.
Ο θρύλος του τένις, Τζον ΜακΕνρόε ανέλαβε το ρόλο του διαιτητή ενώ οι Αγκάσι και Σάμπρας, οι οποίοι είχαν πρωταγωνιστήσει στο παλιό διαφημιστικό έγιναν… οδηγοί ταξί για χάρη του event, όπως ακριβώς δηλαδή είχαν εμφανιστεί και στο αυθεντικό διαφημιστικό τρέιλερ πριν από σχεδόν 20 χρόνια.
Οσο για την αξία βάσει επάθλων αλλά και οικονομικών δεδομένων των αθλητών που έλαβαν μέρος στο event, μια ματιά στον παρακάτω πίνακα είναι αρκετή