Με περασμένη την παλαιστινιακή μαντήλα στους ώμους του, ο σύνεδρος αναφέρθηκε στο Κόκκινο και την Αυγή, τα κομματικά μέσα ενημέρωσης του ΣΥΡΙΖΑ, και υποστήριξε ότι θα πρέπει να αποτελέσουν το καταστατικό όπλο του κόμματος. «Αν δεν κάνουμε τη δική μας Ομάδα Αλήθειας, θα πρέπει τουλάχιστον να κάνουμε την… Ομάδα ψέματος του άλλου» τόνισε, εξηγώντας το σκεπτικό του.
Σε αυτό συμπεριλαμβανόταν ακόμα και ο Χαβιέ Μπαρδέμ (καθώς ο σύνεδρος θύμισε παλαιότερη διαφήμιση, με τίτλο «Παστίλιες για τον πόνο του άλλου» και πρωταγωνιστή τον διάσημο Ισπανό ηθοποιό), αλλά και η δημιουργία ενός «war room», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.
Το Κόκκινο, συνέχισε, αν θέλει να σταθεί στα πόδια του και να λειτουργήσει καταστατικά σαν στήριγμα του ΣΥΡΙΖΑ, πρέπει ν’ αλλάξει νοοτροπία. Τόνισε ότι το εγχείρημα θα πρέπει να το καταλάβει κάποιος που ξέρει «από μέσα μαζικής ενημέρωσης ή αποχαύνωσης».
Ζήτησε, δε, στο πλαίσιο αυτό, να γίνουν περισσότερες προσλήψεις, παρά το κόστος, ώστε να μπορέσει ο ΣΥΡΙΖΑ να αντιμετωπίσει την Ομάδα Αλήθειας, εκτιμώντας ότι το πρόβλημα της Κουμουνδούρου είναι το επικοινωνιακό…