Συγκεκριμένα, ρωτά την Κομισιόν ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα συμβάλει στη διευκόλυνση των συναλλαγών των ηλικιωμένων και τη βελτίωση της προσβασιμότητας στις υπηρεσίες, διασφαλίζοντας τις πρόσωπο-με-πρόσωπο συναλλαγές.
Ο κ. Τσιόδρας επισημαίνει ότι «τα τεχνολογικά εργαλεία κι εφαρμογές που χρησιμοποιούνται σε μια σειρά από κλάδους (πχ. μεταφορές, τραπεζικές υπηρεσίες), δεν λαμβάνουν πάντα υπόψη τις ανάγκες ατόμων, όπως οι ηλικιωμένοι».
Ταυτόχρονα, όπως αναφέρει, «οι εύλογα περίπλοκες διαδικασίες για τη διασφάλιση της ασφάλειας των συναλλαγών και των προσωπικών δεδομένων σε συνδυασμό με τον φόβο να πέσουν θύματα απάτης δυσκολεύει την άσκηση των δικαιωμάτων τους και την πρόσβασή τους σε αρκετές υπηρεσίες».
Καταλήγοντας, υπογράμμισε ότι «περαιτέρω βήματα είναι απαραίτητα προς την κατεύθυνση της υποστήριξης και της ενδυνάμωσής τους παρά το γεγονός ότι το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο, όπως η Ευρωπαϊκή πράξη για την προσβασιμότητα, έχει συμβάλει προς την κατεύθυνση της βελτίωσης της λειτουργίας της εσωτερικής αγοράς για προσβάσιμα προϊόντα και υπηρεσίες».