Ο Τούρκος υφυπουργός Τουρισμού λέει πως δεν μπορεί η Ελλάδα να παρουσιάζει το Αιγαίο ως δικό της – Τι αναφέρει σε ρεπορτάζ της η Hurriyet – Δείτε την τουριστική καμπάνια
Η εν λόγω επικοινωνιακή εκστρατεία είναι γνωστή από το καλοκαίρι ωστόσο αυτή την φορά την παρουσιάζει και η τουρκική εφημερίδα Hurriyet η οποία φιλοξενεί και προκλητικές δηλώσεις του Τούρκου υφυπουργού Τουρισμού. Μιλώντας για τη συγκεκριμένη καμπάνια, ο Nadir Alpaslan, δήλωσε ότι επειδή η Ελλάδα βλέπει το Αιγαίο ως δική της περιοχή, έτσι αποφάσισε και η Άγκυρα να προωθήσει αυτό σύνθημα «Turkaegean» προβάλλοντας και σχετικά βίντεο, για να δείξει ότι το Αιγαίο δεν είναι μόνο ελληνικό αλλά μια περιοχή που είναι και της Τουρκίας.
Όπως αναφέρει η τουρκική εφημερίδα, διαπιστώθηκε ότι το 40% των τουριστών πήγε στις τουρκικές ακτές στη Μεσόγειο, το 40% στον Μαρμαρά, το 10% στο Αιγαίο και το υπόλοιπο 10% στην Ανατολία. Έτσι ξεκίνησαν οι προσπάθειες για αύξηση των «μετοχών» του Αιγαίου και της Anatolia.
Δείτε την καμπάνια της Τουρκίας με ελληνικές αρχαιότητες, θαλασσινά και… μπουζούκι με όνομα «Turkaegean: Coast of Happiness» («η ακτή της ευτυχίας»):
H διαφήμιση της χώρας στον παγκόσμιο τουρισμό γίνεται εν μέσω της κατρακυλάς της τουρκικής οικονομίας, και σε μια περίοδο που η Άγκυρα έχει δεχθεί συστάσεις από την ΕΕ για αποφυγή προκλήσεων στην Ανατολική Μεσόγειο.