Οικονομία

Ξενοδοχειακός «κολοσσός» με την εξαγορά της Starwood από τη Marriott

ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=Ly8xMC «Βόμβα» τεραστίων επιχειρηματικών διαστάσεων «έσκασε» στον ξενοδοχειακό τομέα, μετά τη συμφωνία στην οποία κατέληξε η εταιρεία Starwood για την εξαγορά του ομίλου Marriott, έναντι 13,6 δισ. δολαρίων δολαρίων.

Στην αλυσίδα Marriott, περιλαμβάνονται τεράστιες επωνυμίες, όπως τα Sheraton και Westin. H Starwood Hotels and Resorts Worldwide, κατέθεσε προσφορά για την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της Marriott, κερδίζοντας τη «μάχη» από την κινεζική Anbang Insurance Group Co, η οποία ήταν εκείνη που ανακίνησε το θέμα, καταθέτοντας προσφορά ύψους 13,16 δισ. δολαρίων.

Η Starwood θεώρησε ότι αν η αλυσίδα Marriott κατέληγε στον κινεζικό επενδυτικό όμιλο, θα δεχόταν καίριο πλήγμα και οι μέτοχοί της αποφάσισαν να κινηθούν αποφασιστικά, προσφέροντας 79,53 δολάρια ανά μετοχή. Η συμφωνία επιτεύχθηκε σε χρόνο ρεκόρ και θα δημιουργήσει τη μεγαλύτερη αλυσίδα στον ξενοδοχειακό τομέα, παγκοσμίως. Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί και τυπικά στις 8 Απριλίου.

Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!

Aποστολή

Ακολουθήστε μας στα

You may also like