Πολιτική

Κώστας Καραμανλής: «Βολικός ο Τσίπρας για την πολιτική της Μέρκελ»

Ο Αλέξης Τσίπρας ήρθε πολύ βολικός στην Αγκελα Μέρκελ», δηλώνει στα «Π» ο τοµεάρχης Υποδοµών και Μεταφορών της Νέας ∆ηµοκρατίας, βουλευτής Σερρών Κώστας Καραµανλής, ο οποίος χαρακτηρίζει τον Πάνο Καµµένο «ντεµέκ Μακεδονοµάχο» και εκτιµά ότι δύσκολα θα περάσει η Συµφωνία των Πρεσπών από τη Βουλή.

Πώς κρίνετε τη στήριξη της διεθνούς κοινότητας στον Αλέξη Τσίπρα, όπως φαίνεται και από την επικείµενη επίσκεψη της Αγκελα Μέρκελ στην Αθήνα;

Θυµάστε το «go back, µαντάµ Μέρκελ», κύριε Παπαχλιµίντζο; Φαίνεται ότι ο κ. Τσίπρας κάνει ό,τι µπορεί για να δικαιώσει τον Μαρξ, που έλεγε πως «η Ιστορία επαναλαµβάνεται ως φάρσα»… Αυτά όµως είναι απόνερα του γεγονότος ότι οι «αριστεροί ριζοσπάστες» του ΣΥΡΙΖΑ ψήφισαν το πιο σκληρό 3ο Μνηµόνιο. Ο κ. Τσίπρας για να εκλεγεί πρωθυπουργός έταξε ότι θα σκίσει τα Μνηµόνια και θα αλλάξει την Ευρώπη και τελικά έσκισε τις υποσχέσεις του και άλλαξε ο ίδιος. Εµπλεξε τη χώρα στην τεράστια περιπέτεια του πρώτου εξαµήνου του 2015, στη συνέχεια αποφάσισε ότι όλα ήταν αυταπάτες, υποχώρησε στα πάντα και µετατράπηκε στο αγαπηµένο παιδί του ευρωπαϊκού κατεστηµένου. Ας δούµε όµως και τη µεγάλη εικόνα: αυτό το κατεστηµένο βρίσκεται σε σοβαρή κρίση, όπως δείχνουν οι εξελίξεις σε Μ. Βρετανία, Ιταλία και Γαλλία. Επιπλέον, η Ευρώπη σήµερα αντιµετωπίζει ολοφάνερο έλλειµµα ηγεσίας. Η κ. Μέρκελ, λοιπόν, προσπαθώντας να διατηρήσει τη δηµοτικότητά της και να επιβληθεί στην εσωκοµµατική της αντιπολίτευση, έβαλε το στενό συµφέρον πάνω από το κοινό ευρωπαϊκό όραµα σπουδαίων προκατόχων της. Σε αυτήν την πολιτική στρατηγική της, ο κ. Τσίπρας τής ήρθε πολύ βολικός, αφού µε αυτά που έκανε η κυβέρνησή του ουσιαστικά διέψευσε την Αριστερά σε όλη την Ευρώπη.

Κυβερνητικές πηγές έλεγαν τις προάλλες στο Reuters ότι θα έχουµε δύο τουλάχιστον εκδόσεις οµολόγων το 2019. Είναι τελικά η χώρα αποκλεισµένη από τις αγορές ή όχι, όπως υποστηρίζει ο κ. Τσίπρας;

Εχουµε το εξής παράδοξο: η κυβέρνηση πανηγυρίζει για δήθεν έξοδο από την επιτροπεία, ενώ την ίδια στιγµή έχει συµφωνήσει σε παράλογα πλεονάσµατα µέχρι το 2060. Αυτό δεν έχει συµβεί ποτέ σε κανένα κυρίαρχο κράτος-µέλος της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Και, µάλιστα, χωρίς ευχέρεια να εξυπηρετήσουµε το χρέος µας, αφού το 10ετές οµόλογο κυµαίνεται µεταξύ 4% και 4,5%. Με απλά λόγια, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ. για άλλη µία φορά κάνει το άσπρο µαύρο, στην προσπάθειά της να εξαπατήσει τους Ελληνες πολίτες.

Εκτιµάτε ότι η ψήφιση της Συµφωνίας των Πρεσπών στη Βουλή θα οδηγήσει σε πτώση της κυβέρνησης και πρόωρες εκλογές ή θα αντέξει η κυβέρνηση µέχρι τον Σεπτέµβριο;

Αυτή η επικίνδυνη συµφωνία, που φέρει την υπογραφή του πρωθυπουργού, αλλά έχει και την ανοχή και στήριξη του «ντεµέκ Μακεδονοµάχου» Πάνου Καµµένου, κάθε µέρα γίνεται και πιο δύσκολο να περάσει από τη Βουλή µας. Γιατί καθίσταται σε όλο και περισσότερους σαφές αυτό που ο Κυριάκος Μητσοτάκης υπογράµµιζε από την αρχή: ότι είναι επιζήµια για το εθνικό µας συµφέρον, αφού αναγνωρίζει δήθεν µακεδονική εθνότητα και γλώσσα, µε αποτέλεσµα ο κ. Ζάεφ ήδη να αναφέρεται σε δήθεν Μακεδονία του Αιγαίου και να εγείρει «µειονοτικά» ζητήµατα. Γι’ αυτό η Ν.∆. προσπαθεί επίµονα να µην περάσει αυτή η απαράδεκτη συµφωνία – όπως φαίνεται, άλλωστε, κι από πρόσφατες κινήσεις διεύρυνσης του κόµµατός µας. Είτε λόγω Πρεσπών είτε για άλλον λόγο, πάντως, βλέπω δύσκολο αυτή η κυβέρνηση να φτάνει µέχρι το καλοκαίρι.

Έχετε καταγγείλει πολλές φορές την κατάσταση στις δηµόσιες συγκοινωνίες. Εχει σχέδιο η Ν.∆. για την «αναγέννησή» τους;

Οι αστικές συγκοινωνίες Αθηνών και Θεσσαλονίκης βρίσκονται στο απόλυτο µηδέν. Αυτή η δήθεν φιλολαϊκή κυβέρνηση έχει καταφέρει το ακατόρθωτο: και ακριβότερο εισιτήριο και πολύ λιγότερα έσοδα και απαράδεκτα χαµηλή ποιότητα υπηρεσιών… Τη διαχείριση όλης αυτής της κρίσης, όπως καταλαβαίνετε, θα κληθεί να την κάνει η επόµενη κυβέρνηση, ώστε πρώτα να αποφύγουµε την κατάρρευση και στη συνέχεια να επιτύχουµε την αναµόρφωσή τους. Το σχέδιο ασφαλώς και υπάρχει. Πρώτα απ’ όλα, πρέπει να ανατεθούν οι συγκοινωνίες σε άξιους ανθρώπους, που γνωρίζουν το αντικείµενο, και όχι σε κοµµατικούς εγκάθετους και κολλητούς. Εχουµε να αντιµετωπίσουµε την πρόκληση της εισιτηριοδιαφυγής και ασφαλώς να βελτιώσουµε τις παρεχόµενες υπηρεσίες προς εκατοµµύρια πολίτες, που χρησιµοποιούν τις δηµόσιες αστικές συγκοινωνίες. Είναι ώρα να εφαρµόσουµε σύγχρονες µορφές management, στα πρότυπα άλλων ευρωπαϊκών πόλεων, και να κάνουµε πράξη, όπου χρειάζεται, τη σύµπραξη δηµόσιου και ιδιωτικού τοµέα, έχοντας πάντοτε ως κεντρικό στόχο την όσο το δυνατόν ποιοτικότερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Σας προβληµατίζει µια σειρά από «αντάρτικα» που εκδηλώνονται στις δηµοτικές εκλογές από ανθρώπους που ανήκουν στον χώρο της Νέας ∆ηµοκρατίας;

Κύριε Παπαχλιµίντζο, είναι φυσιολογικό τα στελέχη ενός µεγάλου πολυσυλλεκτικού κόµµατος να έχουν τοπικές αναφορές, πολιτικές φιλοδοξίες και έντονη πολιτική δραστηριότητα. Από την άλλη, βέβαια, δεν είναι φυσιολογικό να ξεχνάει κανείς ότι ο τελικός στόχος όλων µας είναι να κερδίσει η Ν.∆. τις εθνικές εκλογές. Γι’ αυτό και δεν πρέπει να επιτρέψουµε σε προσωπικές επιδιώξεις, ιδίως µάλιστα αν είναι χωρίς µέτρο, να τσαλακώσουν την εικόνα της παράταξης.

Η κυβέρνηση διακηρύσσει ότι ουδέν µεµπτόν υπάρχει στην υπόθεση Πετσίτη. Ποια είναι η δική σας εκτίµηση;

Είναι µια σκοτεινή υπόθεση, που συµπυκνώνει την παρακµή του δήθεν «ηθικού πλεονεκτήµατος» του ΣΥΡΙΖΑ: γρήγορος και προκλητικός πλουτισµός, «Αριστερά του πούρου και των µπουζουκιών», επαφές και εξυπηρετήσεις σε επιχειρήσεις που όχι µόνο συνδέονται µε το ∆ηµόσιο, αλλά και οφείλουν τεράστια ποσά, όπως στην περίπτωση της ∆ΕΠΑ, εµπλοκή κορυφαίων υπουργών… ∆εν θέλω να πω κάτι περισσότερο. Τα γεγονότα, δυστυχώς, µιλούν από μόνα τους.

Δημοσιεύθηκε στα Παραπολιτικά 29/12/2018

You may also like