Απίστευτος διάλογος του Φύσσα με τον διαιτητή: «Αν ήταν ο Ολυμπιακός θα το έδινες το πέναλτι»
Ενας απίστευτος διάλογος ανάμεσα στον Τάκη Φύσσα και τον διαιτητή της αναμέτρησης Skoda Ξάνθη-Παναθηναϊκός, Μιχάλη Βοσκάκη έρχεται σήμερα στο φως της δημοσιότητας. ...