Δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου για τη μάχη του με τον καρκίνο: Ο πρωθυπουργός μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι θα είναι δίπλα μου
Για την τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη μίλησε ο δήμαρχος του Αγίου Ευστρατίου, Κώστας Σινάνης, ο οποίος ανήμερα ...