Μετά την επιτυχημένη συνταγή Σαμαρά «δεν υπόσχομαι, αλλά πράττω» και σε συνδυασμό με τη λογική «Όπου ακούς πολλά κεράσια, μικρό καλάθι κράτα» μέρος του επικοινωνιακού επιτελείου του ΣΥΡΙΖΑ σύμφωνα με πληροφορίες μας συμβολεύουν τον Τσίπρα να μεταβάλλει τον αρχικό σχεδιασμό που στηριζόταν στην άκρατη παροχολογία (σς: «Λεφτά Υπάρχουν») και να περιοριστεί σε πολιτικές δηλώσεις και γενικά επιχειρήματα που θα στηρίζονται στο τρίπτυχο «Πόλεμος με τα συμφέροντα, σκίσιμο μνημονίων & αξιοπρέπεια για τη χώρα».
Ο φόβος αυτής της ομάδας των επικοινωνιολόγων που έχουν την παραπάνω άποψη, είναι πως αν ο ΣΥΡΙΖΑ σε αυτή τη χρονική στιγμή ακολουθήσει την ίδια γραμμή με την οποία κινείται όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης, κινδυνεύει να μην πείσει, αφού πλέον ο κόσμος είναι υποψιασμένος και δεν πείθεται με λόγια που δεν μπορούν να στηριχθούν σε οικονομικά δεδομένα. Όπως μεταφέρει σε φίλο του «ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗ» (χωρίς να το ξέρει) στέλεχος αυτής της ομάδας «Αν πάμε να τάξουμε λεφτά, μπορεί να γυρίσει εναντίον μας & να βρεθούμε ακόμη και πίσω στις δημοσκοπήσεις. Θα είναι καταστροφικό.».
Μένει τώρα να δούμε, ποια τακτική από τις δύο θα επιλέξει ο Αλέξης Τσίπρας, πάντα με γνώμονα τι θα φέρει τις περισσότερες ψήφους. Κοντός ψαλμός.