Έξαλλος ο Άδωνις Γεωργιάδης με τις αυξήσεις στους δημοσίους υπαλλήλους, που προβλέπονται στο πολυνομοσχέδιο και επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό κατά 150 εκατ. ευρώ.
Οι αυξήσεις πρέπει να δοθούν μόνον βάσει απόδοσης και μόνον όταν θα αυξηθεί το ΑΕΠ, όχι κλείνοντας τους άλλους με φόρους, τονίζει ο κύριος Γεωργιάδης.

