ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ
Πολιτική

Άδωνις Γεωργιάδης: “Πάμε παρακάτω ενωμένοι, με Αντώνη Σαμαρά”

05/03/2015 Νεοδημοκράτης

Μέσω του προσωπικού λογαριασμού του στο Twitter, ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε τον απολογισμό της σημερινής συνεδρίασης της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας. “Συμπέρασμα εκ της Συνεδριάσεως προς όσους προέβλεπαν διχόνοια: ...

Άδωνις Γεωργιάδης: “Πάμε παρακάτω ενωμένοι, με Αντώνη Σαμαρά”

Antonis-Samaras-Adonis-GeorgiadisΜέσω του προσωπικού λογαριασμού του στο Twitter, ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε τον απολογισμό της σημερινής συνεδρίασης της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας.

“Συμπέρασμα εκ της Συνεδριάσεως προς όσους προέβλεπαν διχόνοια: ώδινεν όρος και έτεκεν μυν….πάμε παρακάτω ενωμένοι με Αντώνη Σαμαρά”, ήταν το μήνυμα που έστειλε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας.

Συνέχεια

Διαβάστε ακόμη