ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ
Πολιτική

Αδωνις: Τσίπρας και Πολάκης είναι τυχεροί που έλειπα από το Κοινοβούλιο

29/03/2017 Νεοδημοκράτης

Το δικό του... μήνυμα έστειλε στον Αλέξη Τσίπρα και τον Παύλο Πολάκη ο Άδωνις Γεωργιάδης, μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter. «Οι Αλέξης Τσίπρας και Παύλος Πολάκης είναι τυχεροί ...

Αδωνις: Τσίπρας και Πολάκης είναι τυχεροί που έλειπα από το Κοινοβούλιο

ado7088Το δικό του… μήνυμα έστειλε στον Αλέξη Τσίπρα και τον Παύλο Πολάκη ο Άδωνις Γεωργιάδης, μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter.

«Οι Αλέξης Τσίπρας και Παύλος Πολάκης είναι τυχεροί που σήμερα έλειπα από το Κοινοβούλιο», τόνισε αρχικά ο αντιπρόεδρος της ΝΔ.

Και συνέχισε: Γιατί δεν καταθέτουν την Εξεταστική για την Υγεία; Και “κύριε” Πολάκη δεν θα καταθέσουμε τώρα για να σας σώσουν οι βουλευτές σας, όταν όμως θα αρχίσει η Δίκη, με άλλη σύνθεση Βουλής.

Συνέχεια

Διαβάστε ακόμη