ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ
Διεθνή

Αμερικανικό μεταγωγικό πλοίο φέρεται να κατέλαβε το Ιράν

28/04/2015 Νεοδημοκράτης

Το σκάφος φέρεται να οδηγήθηκε στο ιρανικό λιμάνι Μπαντάρ Αμπάς, στον Αραβικό Κόλπο, σύμφωνα με το σαουδαραβικό τηλεοπτικό δίκτυο Arabiya. Αμερικανικό εμπορικό σκάφος φέρεται να κατέλαβαν οι ιρανικές ένοπλες δυνάμεις, ...

Αμερικανικό μεταγωγικό πλοίο φέρεται να κατέλαβε το Ιράν

FA18CAB9440F73AB3DDE542C98B4E724.jpgΤο σκάφος φέρεται να οδηγήθηκε στο ιρανικό λιμάνι Μπαντάρ Αμπάς, στον Αραβικό Κόλπο, σύμφωνα με το σαουδαραβικό τηλεοπτικό δίκτυο Arabiya.

Αμερικανικό εμπορικό σκάφος φέρεται να κατέλαβαν οι ιρανικές ένοπλες δυνάμεις, όπως μεταδίδει το σαυδαραβικό τηλεοπτικό δίκτυο Arabiya, χωρίς να αναφέρει τις πηγές του.

Το σκάφος φέρεται να οδηγήθηκε στο ιρανικό λιμάνι Μπαντάρ Αμπάς, στον Αραβικό Κόλπο.

Σύμφωνα πάντα με το Arabiya, στο σκάφος επιβαίνουν 24 άτομα.

Συνέχεια

Διαβάστε ακόμη