Απώλειες της τάξης του 1% κατέγραψε η τιμή του πετρελαίου την Τετάρτη (13/4), μετά το «ράλι ανόδου» που παρουσίασε το προηγούμενο διάστημα.
Πιο συγκεκριμένα, τα future Απριλίου στη Νέα Υόρκη έπεσαν κάτω από τα 42 δολάρια, χάνοντας 41 σεντς. Η τιμή του «μαύρου χρυσού» διαμορφώθηκε στα 41,76 δολάρια το βαρέλι, μένοντας, παρόλα, αυτά ψηλά, σε σχέση με τις εκτιμήσεις και προβλέψεις των αναλυτών.
Η τιμή του αργού επηρεάστηκε από τη δημοσιοποίηση των αμερικανικών αποθεμάτων, τα οποία ήταν κατά πολύ περισσότερα, σε σχέση με τις προβλέψεις.
Aποστολή