Η ανάρτηση του υπουργού Εξωτερικών στο twitter
Ο κ. Δένδιας σημείωσε σε ανάρτησή του στο twitter: «Παρέθεσα σήμερα αποχαιρετιστήριο γεύμα προς τιμήν του απερχόμενου Πρέσβη Ισραήλ Yossi Amrani, κατά το οποίο τον ευχαρίστησα για το σημαντικό έργο και τη συμβολή του στην περαιτέρω ενδυνάμωση της ελληνοισραηλινής στρατηγικής σχέσης και συνεργασίας».
Παρέθεσα σήμερα αποχαιρετιστήριο γεύμα προς τιμήν του απερχόμενου Πρέσβη Ισραήλ Yossi Amrani, κατά το οποίο τον ευχαρίστησα για το σημαντικό έργο και τη συμβολή του στην περαιτέρω ενδυνάμωση της 🇬🇷🇮🇱 στρατηγικής σχέσης και συνεργασίας. pic.twitter.com/JqhM7rGYfm
— Nikos Dendias (@NikosDendias) June 1, 2022