Ελλάδα

Εγγραφο καίει την Αστυνομία και την ανάδοχο εταιρεία για το δυστύχημα στην Εγνατία

egnatia-aytokinita-karampola-660.jpg

Εγγραφο-ντοκουμένο εκθέτει και φωτογραφίζει την αστυνομία και την ανάδοχο εταιρεία των έργων για το δυστύχημα στην Εγνατία Οδό. Δύο ημέρες έχουν περάσει από την αιματηρή καραμπόλα που στοίχισε τη ζωή σε πέντε ανθρώπους στην Εγνατία Οδό και ακόμα δεν έχουν αποδοθεί ευθύνες για το τραγικό συμβάν, ωστόσο στο φως της δημοσιότητας ήρθε έγγραφο, από το οποίο προκύπτει ότι η εντολή του αστυνομικού διευθυντή Ημαθίας ήταν να κλείσει ο δρόμος στο σημείο του δυστυχήματος μόνο για 10 λεπτά.

Συγκεκριμένα η άδεια που είχε η εταιρεία από την Αστυνομική Διεύθυνση Ημαθίας ήταν να κλείσει ο δρόμος από τις 09.30 μέχρι τις 09.40. Η εντολή δεν τηρήθηκε ούτε από την αστυνομία, ούτε από την εταιρεία που έκανε τις εργασίες, αφού η μοιραία νταλίκα παρέσυρε τα αυτοκίνητα και σκόρπισε το θάνατο 50 λεπτά αργότερα από την ώρα που προβλεπόταν ότι θα είχαν ολοκληρωθεί οι εργασίες.

Και εδώ προκύπτουν τα πρώτα ερωτήματα. Γιατί η εταιρεία αφού είχα συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο για την εκτέλεση των έργων, το παραβίασε και δεν ενημέρωσε. Ή αν ενημέρωσε τις Αρχές ποιος έδωσε άδεια για παράταση στο χρόνο των εργασιών. Γιατί οι αστυνομικοί που ήταν στο σημείο για να ρυθμίζουν την κυκλοφορία δεν σταμάτησαν την εκτέλεση των εργασιών, ώστε να δοθεί στην κυκλοφορία και πάλι η Εγνατία Οδός και δεν ακολούθησαν την εντολή του αστυνομικού διευθυντή.

Ο δρόμος έπρεπε να κλείσει μόνο για 10 λεπτά

eggrafo-1.jpeg

Στον ανακριτή ο υπεύθυνος της εταιρείας

Ο 42χρονος υπεύθυνος της εταιρείας που είχε αναλάβει την εκτέλεση εργασιών στο τμήμα της Εγνατίας Οδού, οδηγείται ενώπιον του ανακριτή και είναι αντιμέτωπος με την κατηγορία της διατάραξης της ασφάλειας συγκοινωνιών εξ αμελείας.

Την Πέμπτη απολογείται ο οδηγός της νταλίκας

Ο 39χρονος Ρουμάνος οδηγός της νταλίκας πήρε προθεσμία και θα απολογηθεί την Πέμπτη. Κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή και πρόκληση σωματικής βλάβης από αμέλεια κατά συρροή. Στην προανάκριση, φέρεται να ισχυρίστηκε ότι μετά τα διόδια του Πολυμύλου χάλασε το σύστημα πέδησης του φορτηγού, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να φρενάρει και να συμβεί το μοιραίο.

Υπήρχε και συνοδηγός μέσα στο μοιραίο όχημα

Όπως αποκαλύφθηκε σήμερα, στη μοιραία νταλίκα υπήρχε και συνοδηγός επίσης Ρουμανικής καταγωγής άντρας, ο οποίος έπαθε πανικό από το δυστύχημα και άρχισε να περιπλανιέται στα χωράφια για μια ολόκληρη ημέρα.

Διαβάστε ακόμη

Περισσότερα στην κατηγορία: Ελλάδα