Σε αυτή την προσπάθεια, βασικός στόχος είναι προσέγγιση των νέων ψηφοφόρων, μια δεξαμενή που το ΠΑΣΟΚ φιλοδοξεί να προσελκύσει, όχι μόνο στο διαδίκτυο αλλά και στην κάλπη.
Η Ελλάδα #με ΠΑΣΟΚ, όπως έχει ονομαστεί η ψηφιακή καμπάνια, απευθύνεται στη νέα γενιά. Σε αυτή, γίνεται μια κωδικοποίηση των προτάσεων του κόμματος στους τομείς που αφορούν τις νεαρότερες ηλικίες, όπως είναι η εργασία, η παιδεία και η κοινωνική κατοικία.
Το σποτ, διάρκειας κάτω του ενός λεπτού, ξεκινά με τα δημοφιλή meme του ΠΑΣΟΚ, που δείχνουν ότι επί εποχής της «πράσινης» διακυβέρνησης τα πράγματα ήταν καλύτερα. Σημειώνεται, ότι σε αυτή την δημοφιλία του ΠΑΣΟΚ αναφέρθηκε πριν από λίγο καιρό σε μια από τις ομιλίες του στο Αγρίνιο και ο πρόεδρος του κόμματος, Νίκος Ανδρουλάκης. Επικαλέστηκε γνωστές σειρές που αναπολούν το ΠΑΣΟΚ και τα «ωραία χρόνια». Όπως είχε πει τότε, «έχουμε χρέος τα “ωραία χρόνια” της δικαιοσύνης, της προοπτικής και της ελπίδας να ξαναγίνουν πραγματικότητα».