ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ
Πολιτική

Ελληνικό: Στη δεύτερη φάση μπήκε ο διαγωνισμός

31/12/2019 Νεοδημοκράτης

«Πάμε για το έργο», τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης Παραδόθηκε και επίσημα το πόρισμα της πρώτης φάσης του Διαγωνισμού για το «Ελληνικό» στην Αναθέτουσα Αρχή. Ο διαγωνισμός για το ...

Ελληνικό: Στη δεύτερη φάση μπήκε ο διαγωνισμός

«Πάμε για το έργο», τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης

Παραδόθηκε και επίσημα το πόρισμα της πρώτης φάσης του Διαγωνισμού για το «Ελληνικό» στην Αναθέτουσα Αρχή.

Ο διαγωνισμός για το Ελληνικό μπαίνει στην επόμενη φάση και όπως αναφέρει ο Άδωνις Γεωργιάδης, σε ανάρτησή του στο twitter, «ο διαγωνισμός προχωρά κατά τα προβλεπόμενα και πάμε για το έργο».

Αναλυτικά η ανάρτησή του: 

Συνέχεια

Διαβάστε ακόμη