Ελλάδα

Ερευνα της Nielsen: Η κρίση άλλαξε δραστικά τις συνήθειες του Ελληνα στα σούπερ μάρκετ

super660.jpg

Το περιβόητο καλάθι της νοικοκυράς, στην εποχή της κρίσης, αδειάζει πριν καν γεμίσει. Στην πραγματικότητα, όμως, καμία νοικοκυρά δεν αποπειράται να το… γεμίσει, καθώς οι τιμές των προϊόντων είναι αρκούντως αποτρεπτικές.

Σύμφωνα με την έρευνα της Νielsen οι παγιωμένες, για χρόνια, συνήθειες του μέσου Έλληνα καταναλωτή, όταν πήγαινε στο σούπερ μάρκετ, έχουν αλλάξει με την έλευση της οικονομικής κρίσης.

Ήδη από το 2008 διαφαινόταν μια τάση στην αλλαγή των συνηθειών και απλώς αυτή πλέον δείχνει να παγιώνεται. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν πως η τιμή ενός προϊόντος είναι το βασικό κριτήριο αγοράς για τον καταναλωτή – σε αντίθεση με ότι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Παράλληλα όπως τονίζει η εταιρεία ερευνών IRI στη χώρα μας δραστηριοποιούνται επτά μεγάλες αλυσίδων καταστημάτων οι οποίες συγκεντρώνουν τα 9 από τα 10 ευρώ που διατίθεται στην αγορά, ρίχνοντας στα… Τάρταρα τα μικρά συνοικιακά σούπερ μάρκετ.

Παράλληλα, 6 στους 10 Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν πως θα ξοδεύουν λιγότερα σε κάθε επίσκεψη για αγορές στο μέλλον (Nielsen) ενώ το 1/3 όσων κάνουν αγορές online έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα προϊόν σούπερ μάρκετ (στοιχεία διεθνούς έρευνας dunnhumby).

Διαβάστε ακόμη

Περισσότερα στην κατηγορία: Ελλάδα