ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ
Πολιτική

«Εργαζόμενοι συμμέτοχοι στην ανάπτυξη»: Το νέο σποτ της ΝΔ

28/06/2019 Νεοδημοκράτης

Στον κόσμο της εργασίας απευθύνεται το νέο τηλεοπτικό σποτ της ΝΔ εν όψει των εκλογών της 7ης Ιουλίου. «Η προστασία των εργαζομένων είναι δέσμευσή μας. Στην Ελλάδα του αύριο οι ...

«Εργαζόμενοι συμμέτοχοι στην ανάπτυξη»: Το νέο σποτ της ΝΔ

Στον κόσμο της εργασίας απευθύνεται το νέο τηλεοπτικό σποτ της ΝΔ εν όψει των εκλογών της 7ης Ιουλίου.

«Η προστασία των εργαζομένων είναι δέσμευσή μας. Στην Ελλάδα του αύριο οι εργαζόμενοι θα είναι συμμέτοχοι στην ανάπτυξη» αναφέρεται
χαρακτηριστικά:

Η Νέα Δημοκρατία έχει δεσμευθεί για αυστηρούς ελέγχους στην αδήλωτη και ανασφάλιστη εργασία, όπως και στις περιπτώσεις των εταιρειών που καθυστερούν στην καταβολή δεδουλευμένων.

Παράλληλα, όπως έχει πει πολλές φορές ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης, στόχος είναι η ενθάρρυνση των επιχειρήσεων να προσφέρουν πρόσθετες παροχές στους εργαζόμενούς τους, ώστε να γίνουν συμμέτοχοι στην ανάπτυξη.

Το σποτ κλείνει με τον Κυριάκο Μητσοτάκη από την περιοδεία του στο Καστελόριζο.

Συνέχεια

Διαβάστε ακόμη