«Ο εμβολιασμός σώζει ζωές. Ευχαριστώ το ιατρικό και το νοσηλευτικό προσωπικό για την θερμή τους υποδοχή» σχολίασε ο υπουργός Ανάπτυξης
Ο υπουργός Ανάπτυξης ανέβασε, μάλιστα, στον λογαριασμό του στο Twitter την ακόλουθη ανάρτηση: «Στο Κέντρο Υγείας Πατησίων πριν λίγο μόλις έκανα και την 4η δόση του εμβολίου κατά της covid19. Ο εμβολιασμός σώζει ζωές. Ευχαριστώ το ιατρικό και το νοσηλευτικό προσωπικό για την θερμή τους υποδοχή».
Στο Κέντρο Υγείας Πατησίων πριν λίγο μόλις έκανα και την 4η δόση του εμβολίου κατά της covid19. Ο εμβολιασμός σώζει ζωές. Ευχαριστώ το ιατρικό και το νοσηλευτικό προσωπικό για την θερμή τους υποδοχή. pic.twitter.com/5yIbIo3TG9
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) July 1, 2022