Πολιτική

Γιώργος Καραγιάννης: Δημοπρατήσαμε σε 2,5 χρόνια έργα περίπου 8 δισ. έναντι μόλις 850 εκατ. ευρώ στα 4,5 χρόνια του ΣΥΡΙΖΑ

Τον Φεβρουάριο ο 18ος υπερσύγχρονος συρμός του Μετρό Θεσσαλονίκης – Ξεκίνησε ο διαγωνισμός οδικής σύνδεσης για το νέο Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης – Τέλος του 2022 στήνονται τα πρώτα εργοτάξια του FlyOver

Η κυβέρνηση επιδιώκει να μετατραπεί η Θεσσαλονίκη σε «μητρόπολη» ανάπτυξης και να προσφέρει καλύτερη ποιότητα ζωής στους κατοίκους, τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, που αναφέρθηκε στην πορεία των μεγάλων έργων στην πόλη.

«Από τη πρώτη ημέρα που αναλάβαμε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με τον Κώστα Καραμανλή θέσαμε έναν στόχο: Την αναβάθμιση των έργων υποδομής- που τόσο είχε ανάγκη η πόλη- ώστε εξασφαλίσουμε καλύτερη ποιότητα ζωής και οικονομική ανάπτυξη», τόνισε ο κ. Καραγιάννης, μιλώντας στο ραδιόφωνο «Real fm 107,1».

«Οι παρεμβάσεις μας, έχουν στόχο η Θεσσαλονίκη να γίνει κέντρο των εμπορευματικών μεταφορών, που σε συνδυασμό με τις νέες επενδύσεις να προσελκύσει ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων που είχαν φύγει στο εξωτερικό, ώστε το brain drain να γίνει brain gain» τόνισε, ζητώντας συλλογική δουλειά «χωρίς πολιτικάντικες συμπεριφορές».

Στο ίδιο πλαίσιο, ο υφυπουργός τόνισε ότι στα 2,5 χρόνια της κυβέρνησης Μητσοτάκη ότι έχουν ήδη δημοπρατηθεί έργα περίπου 8 δισ., ενώ στα 4,5 χρόνια του ΣΥΡΙΖΑ ήταν μόλις 850 εκατομμύρια.

Η σύνδεση με το νέο Παιδιατρικό στο Φίλυρο

Αναφορικά με το νέο παιδιατρικό νοσοκομείο στο Φίλυρο, ο κ. Καραγιάννης διευκρίνισε ότι τις επόμενες ημέρες δημοπρατείται το έργο της βελτίωσης της οδικής σύνδεσης, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση 13 εκατομμυρίων ευρώ. Μέχρι το τέλος της χρονιάς εκτιμάται ότι θα υπάρξει ανάδοχος, ενώ ο χρόνος κατασκευής του έργου υπολογίζεται σε μία διετία.

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στον υπερσύγχρονο, εναέριο αυτοκινητόδρομο, FlyOver, η λειτουργία του οποίου αναμένεται να δώσει οριστικά λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης. Έως τα τέλη Ιανουαρίου αναμένεται ότι θα υπάρξει προσωρινός ανάδοχος ώστε και έως το τέλος του έτους να έχουν στηθεί τα πρώτα εργοτάξια.

Παράλληλα, αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, που ήδη κατασκευάζεται καθώς και στη δημοπράτηση της σιδηροδρομικής του σύνδεσης, που θα συμβάλλουν στο να καταστεί η Θεσσαλονίκη κέντρο εμπορευματικών μεταφορών.

«Τον Φεβρουάριο θα παραλάβουμε τον 18ο και τελευταίο συρμό» του Μετρό

Έμφαση έδωσε και στο Μετρό Θεσσαλονίκη, όπου όπως είπε, τα έργα προχωρούν πολύ καλά και σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα, με το έργο να αναμένεται να παραδοθεί στο τέλος του 2023. Τις επόμενες ημέρες θα παραληφθεί ο 18ος και τελευταίος συρμός, ενώ το τελευταίο εξάμηνο γίνονται δοκιμαστικά δρομολόγια. Επιπλέον, προκηρύχθηκε διαγωνισμός για 15 νέους συρμούς. Τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός ΣΔΙΤ για τον Ιδιώτη-Φορέα Λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στα ελληνικά δεδομένα.

Όσον αφορά στα δικαστήρια, στο πρώτο τρίμηνο του 2022 ο διαγωνισμός για το cluster των Δικαστικών Μεγάρων της Κεντρικής Μακεδονίας θα περάσει στη Β’ Φάση, ενώ έως το τέλος του χρόνου θα έχουν αρχίσει οι εργασίες. Παράλληλα, σε λίγες ημέρες ξεκινά η β’ φάση του διαγωνισμού για την κατασκευή 17 υπερσύγχρονων βιοκλιματικών σχολικών μονάδων στην Κεντρική Μακεδονία, εκ των οποίων τα περισσότερα βρίσκονται στη Δυτική Θεσσαλονίκη.

You may also like