ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ
Πολιτική

Η τελευταία selfie του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στο υπουργείο Ναυτιλίας

26/01/2015 Νεοδημοκράτης

Στο γραφείο του, στο υπουργείο Ναυτιλίας βρέθηκε πριν από λίγες ώρες ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης που εκτέλεσε χρέη υπουργού με την κυβέρνηση Σαμαρά. Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας που εκλέχθηκε στην ...

Η τελευταία selfie του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στο υπουργείο Ναυτιλίας

ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=Ly8xMC

Στο γραφείο του, στο υπουργείο Ναυτιλίας βρέθηκε πριν από λίγες ώρες ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης που εκτέλεσε χρέη υπουργού με την κυβέρνηση Σαμαρά.

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας που εκλέχθηκε στην περιφέρεια Β Αθηνών, ανέβασε μία selfie από το υπουργείο Ναυτιλίας και σημείωσε: «Τελευταία ημέρα στο γραφείο».

Ακόμη έκανε και τα εξής hashtag: #ypourgeionaytilias #piraeus #ports #shipping #will_always_ work_hard #you_never_let_down #thanku_for_your_trust.

Συνέχεια

Διαβάστε ακόμη