ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ
Αθλητισμός

Κακό θέαμα στην Τούμπα – Καλύτερος ο Ολυμπιακός στο 0-0 με τον ΠΑΟΚ

08/02/2015 Νεοδημοκράτης

ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός έμειναν στην ισοπαλία χωρίς τέρματα στο γήπεδο της Τούμπας σε ένα ματς, το οποίο δεν είχε καλό θέαμα ειδικά στο 2ο ημίχρονο. Καλύτερος σε γενικές γραμμές ο ...

Κακό θέαμα στην Τούμπα – Καλύτερος ο Ολυμπιακός στο 0-0 με τον ΠΑΟΚ

itanz-1708.jpg?itok=w7YRcXq5

ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός έμειναν στην ισοπαλία χωρίς τέρματα στο γήπεδο της Τούμπας σε ένα ματς, το οποίο δεν είχε καλό θέαμα ειδικά στο 2ο ημίχρονο. Καλύτερος σε γενικές γραμμές ο Ολυμπιακός, είχε τιςπερισσότερες ευακιρίες για να σκοράρει και να πάρει τη νίκη.

Περισσότερα σε λίγο
 

Συνέχεια

Διαβάστε ακόμη